Wednesday, May 21, 2008

Eight Random Facts/Habits about Yourself..TAG jgn tak TAG :D

The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules.
At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.

#1. Basically, aku seorg yg sgt laah byk ckp mcm bertih jagung di kalangan org yg dikenali rapat. aku jgk sukeee sgt kaco seseorg tuuu..lg org tuu busy lagiii aku suke kaco...aku cubit2 kee...buat2 bising kat tlingan dia haha..thats annoying rite? ;)
#2. Suke gigit kuku...kt umah pngetip kuku hnya tuk kaki jer..kuku tgn mmg aku gigit smpai pendekkk dan berdarah pon xpe..puas ati aku :D erm org kata gigit kuku ni habit org yg mmpyai tnda2 awal utk sakit mental..huhu..pls tell me that is a LIE..soo oleh kerana tabiat yg ini aku akan sorok jari jemari aku yg tembam ni dr penglihatan org ramai..spy org tuu x terkezutt tgk kuku aku
#3. fact=my father died when i was 5 yr old. Cause of death:hepatitis B. xramai yg tau psl ni. aku cume xnak org kesian pd aku..sbb aku ok jer...:)
#4. suke main pndok2 ngn main kawen2 ms kecik...aku xmain barbi doll,polis centri, galah pnjg ni hihi
#5. aku anggap semua org yg xde jerawat adalah cantik. aku ade jrwt soo aku xcntik =(
#6. seorg yg pnakot. tp bile tgk cite antu@yg seram2 aku lebih berani dr org yg berani...
#7. xsuke ngn driver yg xsuke di HON. pelik betul la...sbb pd aku HON tuu adalah utk kslmtn n pencegahan exciden. tp rmai yg sngka HON tuu mcm sgt laa kuang ajaaaa tahap cipan.. bodoh laa org2 cmni...bengonggggg......dah le bwk keta cam sialllllll...f**k
#8. suke shoping...;)

org2 yg di TAG oleh aku: sape2 jelah...kalo korg nk amek je laa..huhu

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha