Thursday, October 30, 2008

The best healt product for you =)

Assalamualaikum semua...

saya sekadar mahu berkongsi pengalaman dr seorg kwn saya....tak mahu baca pon xpe...tp kalau anda rasa anda ade mslh berat badan yg serius, anda boleh mencuba produk ini..produk ini dijamin dpt mngurangkan berat anda secara sihat sbb diperbuat dr bhn2 semula jadi....saye pon mcm nk cube je...almaklumlaaa lepas raya ni asik pegi openhouse je :p .. tp nk tggu next pay salary laah :D...kalau anda nk tau...sile klik di sini =)

14 comments:

  1. uuuuu berminat2 tapii~~ RM370.22~~ haihhh kene carik duit nii

    ReplyDelete
  2. tu arr dudu...aku rs cam nk...tp mahal kann...tp bile aku tgk dia kurus...mmg aku smgt nk beli....dia br jer kawen aritu..pastu kuruss je...huuu

    ReplyDelete
  3. nape mumu??penah cube herbalife kee?kite pon da tpengaruh ni...~~

    ReplyDelete
  4. saya nak saya nakkkk...tp kan sy tinguk herbalife pon okie jugee.

    jum gosip.
    um korg pnah tak tinguk pic ex gf danny xfactor yg btudung tu?budak tu junior skul saye.ms die kapel ngan danny, dlm magazine die nmpak gempal.tp dulu2 die kurus n solid molid giteww.
    sejak makan herbalife, beliau menjadi kurus semula.

    ReplyDelete
  5. pestisid: haaa yeke?waa xsangka awek artis mkn ubat herbalife....ni yg smgt nk bli ni....tp cik lisa...awak tuu da slim....xyah bli pon xpe ;)

    ReplyDelete
  6. eh saye kan..mmg nmpak slim, mungkin pd pandangan org2 rabun kot.tp pandangan saye, saye ni adelah byk lemak.perut dh naik tau.hahahha.
    drumstick pun sebbaik laaa x mampu nak tewaskan fafau je.
    hakikatnye naik dh la 3 kilo.nak herbalife gak.jum2 kite serbu herbalife.sape dpt dulu bgtau yeee.

    ReplyDelete
  7. huhu siap nk serbu tuuu..ouch!! drumstick?? :p drumstick sayee pon maken besaa..tmbh2 plak pas raye ni kan....jom arr bli jom jom....kalo nk bli ckp ngn saye pon bole...sbb mamat yg dah kurus (yg diceritakn pd posting) tlh menjual produk ini & menjadi testimonial...:D dia la yg wat website tu...gambo dia yg terakhir dlm website tuu --> http://www.cyberslimcenter.com/ad.html
    =)

    ReplyDelete
  8. eleeeeee lisaaaaaa, nak kurus ko beli laa leesa formula

    pu~

    wv hari ni --> sukehin

    ReplyDelete
  9. hah gosip lg
    asben ofismate ku dah kurg 12kg dgn mgunakan herbalife~~

    oh herbalife ni product international kannn if xsilap..

    aku pon hampir beli tapi harga die 300++ juga huhu

    trus xjadi
    tgu bonus ujung tahun ah baru beli
    ngeh ngeh

    ReplyDelete
  10. ciaree ade x mane2 pusat kurus yg sediakan hostel? tulaa care paling seswai tuk aku huhuhu.. kat umah xleh laa nak ikut disiplin makan..

    erm klu die sediakan hostel kan bes tuk 3 minggu kee hehe dlm hostel tuh jgn sediakan makanan, kasik makan yg diet2 jek pastuh aktiviti hari2 g aerobik n ape2 laa tuk kurus.. kawalan kasik ketak, jgn kasik aku curik2 kuar beli mkanan hoh konpem berjaye kurangkan beberap kg hehe

    uuuuuu klu ade mane2 gtau ar~~

    ReplyDelete
  11. mumu >> alaa at least ko ade jgk bonus....aku xde wuuwuuwuu (T_T).....
    tu laa aku rs cam nk beli sgt sbb ade testimonial yg menyakinkan :D

    dudu >> mak aih!! ko nk pusat kuruskn bdn yg de hostel? ngee :D takat ni aku rs cam tade lg...erm kite bleh usulkan kat media prima spya wat realiti TV yg mcm omputih wat tuu...challenge yg nk kuruskn bdn tuu...ade senaman, diet seimbang...waa bestnye :D lol

    ReplyDelete
  12. oh mlm td ingat nak kemas baju lame yg x pakai sbb besar.tp try2 balik baju lame tu dh muat la.dulu tanak pakai sbb besar.skrg dh kene pakai sbb dh muat2 ngan badan.aduhh!batu bata jth atas kepala.

    kite ni persatuan misae ke?byk lemak?ni blum kawin dh naik lemak ni.dh kawin jadik mak iti..tanaakkk tanakkkk.

    nak nak nak.nak herbalife.beli botol paling kecik buleh?nak test dulu.murni, cpat pg survey.ini adalah arahan.hehe

    ReplyDelete
  13. lisa >> hehe...alaaa ok le tuu muat baju yg lelama ;) kalo xmuat lg parah..ngeee...ehh herbalife tuu ade yg botoi kicik ke?hew hew

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha