Tuesday, October 28, 2008

farewell for ami*rul (T_T)~

Salam...hye all readers...
erm berkenaan tajuk yg di atas actually bkn lah terjadi recently, tp dah basi dahh...saje je nk ltk...org yg diraikan perpisahan nye adalah encik ami*rul fala*nee...
titibe aku rs nk posting psl mamat ni bkn lah sbb aku jatuh cinta pd dia..owhh tidak skali...tp aku rs geram sbb dia blah dr kompeni aku...uuu~~~geram...dan sejak dia blah..keje aku ngn dina bertambah double triple...dah mmbuatkan aku ala2 migrain slalu... (T_T)
dan...aku nk letak gambo dia kt bwh ni..kalo korg terserempak dia kat tgh jln ke tepi jln ke tepi bukit ke tlg smpaikan krim SALAAAM pd dia yee..huhu...sob3

2 comments:

  1. eh...mirul da resign...keje mana?...if gomen, syokla...eh In takde amik budak baru?...sian ko and Dina...cepatla bla dari Matrade tu...banyak tahun da duk situ...

    ReplyDelete
  2. amirul kat opis aku skang. wahaha~

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha