Saturday, October 25, 2008

kemalangan =(

Good day all....hmm pada sesiapa yg xtau aku tlh eksiden ms mggu pertama puasa aritu so bleh laa menatap post kali ini..huhu

kwn2 sume...aku eksiden di air puteh, 30 minit dr bndar kemaman....

erm no word can describe the accident..so tgk je laa gamba ni..yek

erm basically ni lah keadaan kereta tuu pas kejadian...tp alhamdulillah..kami semua slmt..

aku cume cedera ringan jee..calar2 je...yg ni lebam di penumbuk kanan

yg ni plak kat bhgn sisi/tepi kaki kiri...luka dlm tuuu...uu saket

tapak tgn kiri

taraaaa...ni perkembangan terkini keta aku...skg ni...dlm proses nk cat...i'm so happy... =)

12 comments:

  1. laaaaaaa aku ingat ke keta tu remuk manja2 jekkkk, rupe2nyeee teruuukk ni ciareeeeee, aku tergamam :0 nape bumbung tu cam kene hempak ngn mende berat je huhu

    tp naseb baik, org tuh berjaye menmbetulkan bentuk asal keta ko balik kan heheheh

    calar2 kat tangan tuh nampak sakitt uuuu

    naseb baik x cedera teruk kan, mmuah mmuahh

    ReplyDelete
  2. erm bumbung tuuu tersandar ke tiang telekom dgn manje skali..huhu

    tp oleh krn kejadian tuu sbuh soo aku xnmpk sgt camne rupe situasi kitorg ms tuu...

    tu laa..aku bsyukur sgt2 sbb masih hidup sihat di bumi Allah =)

    p/s: luke tuu mmg saket..2-3 ari gak aku smyg cr tayamum :p

    ReplyDelete
  3. aku tau kwsn air puteh tuh.. penah g n stay seminggu di situ. kwsn tuh kwsn pantai mmg slalu berkabus.

    begitu truk ey kereta ko..

    ReplyDelete
  4. hi ciare.nama saye lisa.saya budak SE junior awak.hihik.

    anyway ngerinye eksiden ni tp luke die langsung x menggambarkan keadaan kete tu.syukurnye ko slamat...sape yg drive ni?nnt hati2 di jalan raye ye..

    ReplyDelete
  5. ha ha ha comelnyee lisaaaa melapor diri kui kui

    ciare2 nak tanye, gamba ke3 yg in between gamba jari penumbuk dan gamba tapak tgn terbuka tuh, ape eh? tangan ke lengan ke jari? xdpt di kenal pasti

    ReplyDelete
  6. dasatnye ciare.. bkn savvy sgt keras ke???? kalo savvy y keras pon mcm ni apetah lg keta ku y lembik tuh huhu

    alhamdulillah ko + org lain slamat.nex time hati2 slalu ya.tp biasenya lps kena camni mmg akn slalu bhati2 kan? huhu. sbb tu time reverse aku reverse lmbt cam siput sbb penah terkena uhuk

    ReplyDelete
  7. lina: a'a kwsn tuu sgt berkabus...

    lisa: hihi kite ingt lg laa lisa ni :p tu laa..alhamdulillah luke cume scratch je..org yg drive nye pon lebam mate jee...

    dudu: gambo tuu adalah tapak kaki bhgn tepi/sisi

    muni: uuu muni...aku rs sbb kete aku tuu keras laa aku bleh slmat...kalo x... (T_T) ;p

    ReplyDelete
  8. oooh tapak kaki bahagian sisiiii muahahahaha lame aku menenung tuk kenal pasti hew hew ;v

    ReplyDelete
  9. dudu: adekah kamu bayangkan itewww ketiakk aku? haha :D how dare u! :p
    erm arini jaspal xde...sooo ini laa msnye aku blogging..yeeaaahh

    ReplyDelete
  10. huk??! ko eksiden??! huk??!

    tp terbukti bdn ko mmg besi sbb calar2 je.. _huk??!_

    ♥♥ ja_di_atas_tujuh ♥♥

    ReplyDelete
  11. ♥♥ ja_di_atas_tujuh ♥♥ >> a'a aritu aku eksiden..ms kt umah dd aritu ade smbang laa topik ni...tp ms tuu ko&shah da blk...kitorg smpt chitchat lg walopon kt dpn pintu umah dudu :p btol la jaaa..aku rs daging aku ni liat laa..bkn besi tp liat skett tu yg ssh nk kurus tuuu haha :D

    ReplyDelete
  12. waaaa....dasat2.....terbukti savvy memang keras bak kata my tunang, G...abang ke zang drive ni?....mesti hangin kan...kete baru da hancus...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha