Tuesday, November 4, 2008

H.A.T.E


Saye tak suke makhluk Tuhan yg >>

>> suke menindas sesuka hati
>> menyalahgunakan kuasa
>> sibuk hal org
>> talam 2 muke
>> cakap belit mcm tutttt tp ade 1 tu mmg tutttt pon...hahahaha >:)..gelak jht :p
>> cakap base on merapu bukan based on fact
>> blagak pandai&tau sume pkara
>> suke ckp kat telefon kuat2..macam laa org laen xde fon..aku ni jenis korek tlinge tiap ari,so tlinge aku clear..mybe taik tlinga dia dah bkepukk kot
>> ckp manis d depan..kt blkg..baekkkk punye kutuk (lain ngn item no 4)
>> buat2 sibuk padahal xde kerja
>> nti aku update lg....haha..oke lah xnk tulih pjg2...yg pnting aku dah luahkn isi ati aku...this is totally not gossiping...daaa~~

p/s: wahh saye rase sgt lega..yeay...! back to business..

3 comments:

  1. entry ko ni lebih kurang entry lisa aritu jek.

    suasana tempat keje mmg gitu ke?

    ReplyDelete
  2. yeke?wahhh aku xtau plak dia ade posting camni gakk..hewhew...ni yg aku nk korek dr blog lisa ni..heee :p

    xtau la lina..kalo ko sgt btuah mybe ko xdpt rs pglaman ni...msti ade suasana keje yg oke kot=...:) aku je yg mlg :(

    ReplyDelete
  3. ciare..suasana tmpat keja kte sama la.mmg kat smua tmpat keja cmtu ke erk?knp la ade mahluk2 tuhan yg sebegini rupa..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha