Friday, November 7, 2008

I KISSED A GIRL! ops.... :p

hello guys & girls...

ops.....!! sblm ade yg salah sangka..let me explain 1st...tajuk post kali ini xde kena mngena ngn diri aku..haha..bkn aku yg kissed a girl...tp aku sukeee sgt lagu ni....tp bile dgr lagu ni rs serba salah nk nyanyi ke xnak...kalo ade org kat skeliling la arr ala2 segan nk nyanyi..nti org ingt aku suke kaum sejenis plak...yeekkk!!! :v

anyway...rs nye lg ni stat kuar di corong radio bln 5 dulu...1st time jer dgr mmg catchy gile lahh...tp ms aku dgr kat hitz.fm tuu dorg dah edit jd lbih kurang camni...

"I kissed a **** and I like it"

so masa tu aku xtau pempuan ni nyanyi psl ape...dia kiss ape pon xtau sbb da kena censored..haha :D anyway pas korek punye korek..baru laaa aku tau ayat sbeno nye adalah

"I kissed a girl and I like it" hahah lol...

1st time tau tuuu mmg sgt terkesima....aku rs cam ala2 meng-ong skjap sbb blur camne aku leh xpasan yg mmg lagu tu tuk org yg tuuuuttt..hahah :'D

tp skg aku xkesah..lantak le..nk nyanyi jgk...dah le singer nye cutie muties..ahaks :p alamak!!! aku bkn lessss..hihi...ok ok thats all for now..ti ade ms aku ltk lg tu kat sini ehh...

da~~~~

p/s: pd sape2 yg nk download lagu ni, kindly click this link & then search for the song =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha