Wednesday, November 12, 2008

Jodoh Itu Rahsia Allah


Assalamualaikum sume.....

heee...tibe2 pg ni rase sayuuu je...sbb ape ye?dlm pjalanan g keje pg td aku tringat crite indonesia yg baru2 ni kluar di tv3, "Ayat Ayat Cinta"...tp aku xsmpat tgk kat tv masa tu..aku tgk kat youtube jer...

cite ni rupe2nye hasil dr sebuah novel..erm rasa teruja lak nk cari novel ni..sbb org kata novelnye lg best sbb lebih detail..

yg pastinye....ayat yg paling best dlm cite ni adalah ms Aisya ckp pd Fahri....

"Jodoh itu rahsia Allah!"

~~renung2kan...

9 comments:

  1. uhuk uhuk
    mdalamnya ayat ituuuu
    xdpt nak drenung2kan hehe

    ceta tu mmg besh bangat!!
    sukeeeeeeeeeeee suke suke sangat ^^

    kakak ku beli novelnya :p tp aku xabis bace lagi hehe

    ReplyDelete
  2. mumu >> renung2kn lg smpai juling mate :P mmg bestkan cite ni...suke bangatttt :'D kakak kamu ade novelnye??bestnyee?bli kt mn?novelnye dlm bhs ape?indonkahh? :p atau dah dterjemah dlm bhs melayu? :)

    ReplyDelete
  3. mmm tibe2 rs klaka ms tinguk cite siti nurbaya awek yg blakon jd maria dlm cite ayat2cinta ni jd awek yg jahatt banget..yekk...muke pon 100% tulen indonesia..tp dlm cite tuu pndai dorg mekap&slang jd org arab..huu

    ReplyDelete
  4. eh maria berlakon dlm cite siti nurbaya? nak g tgk la hehehe

    eh jap lupe ingatan, maria yg mane eh, yg free hair tuh kee yg bertudung litup eh huuu

    ReplyDelete
  5. dudu >> maria yg freehair tu laa..yg mati akhirnye T_T...tgk laa siti nurbaya..cam xcaye jek bile pasan dia blakon dlm cite tuu..hekhek

    ReplyDelete
  6. yekeeeee
    aku suke maria dlm cite ayat2 cinta tu, cantek sgt huhu

    ReplyDelete
  7. dudu >> betul betul betul! cantekkannn :'D i like her too...yg pkai jilbab tu lawa gak tp kalo dia bukak jilbab cam kureng plak..ngeee :p

    ReplyDelete
  8. ciareee novel tuh dtranslate laaaa
    ade y x translate ade y translate kot

    emmm biar betik die blakon siti nurbaya? cam xcaye jekkkk hoho
    tp ceta tu ptg kan? ala kna amek cuti neh kalo nk tgk ceta tu hehe

    mmg maria sgt cantekkkkkkkk~ suke part die ngan fahri d ats jambatan sungai nil smbil bkata tanpe sg nil..tiadalah mesir huhuhu

    ohhh~ aku idamkan pcintaan sesuci itu ^^

    ReplyDelete
  9. pandangdenganmatahati >> betik betik betik...heee...tu arr tp kalo ko nk tinguk kena laa MC..aku pon kebetulan arituh MC tu yg dpt tgk tuu..tkezutt aku tinguk dia blakon dlm nurbaya jd awek ja'at..pastu dia xscantik dlm cite ayat2cinta tuu...aku pon suke part yg atas sg nil tuuu..uuu best best... :'D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha