Wednesday, November 5, 2008

T.E.K.A.T.E.K.I.T.E.K.A.T.E.K.U.K


pada suatu ari...di sebuah kg...di sebuah rumah...terdpt 3 makhluk Tuhan...seorg ibu & 2 org anaknyee....laki nye masa tu aku xtau plak dia g mn...huhu~~ibu tsebut tgh sibuk menjait...xtau laa jait ape..jait manik ke jait sari ke xtau la plak....anak2 nye plak tgh sibuk main tonggang langgang tbalek sume..maknye x heran pon...

anak 1: ibu ibu!! ibu jait ape tuu ibu??

anak 2: ibu.....saya lapaaa...nak mkn nak mkn nk mkn!!!

anak 1: ibu jait ape??nape xjwb?ibu jait ape tuu?

anak 2: ibu...saya lapar bangat sih..(alamak ckp indon lak :p)

si ibu plakk...muke dia dah merah2 sbb penin manahan kemarahannye yg mmbuak2 sbb dikaco oleh anak2 nyee....

soalan tekateki: apa yg ibu dia akan ckp pd kedua2 anaknye?

klu: jwpn tersebut menjawab kedua2 soalan anak2nye & kedua2 anaknye puas hati dgn jwpn tsebut & xkaco lg ibunye :p

selamat mencuba! ='D

4 comments:

  1. alaaa xde idea, sepanjang hari pk dah ni.. apeee ekkk

    ReplyDelete
  2. dudu: heheee....ko x teka camne aku nk tau jwpn ko betui ke x? :p teka laa teka laaa :'D

    ReplyDelete
  3. uh kasi aku mase utk pk kejap ya!
    akn ku datang semula tungguuuuuuu :p

    ReplyDelete
  4. ok muni....aku bg ko spnjg mlm ni tuk pikir jpwn nye :'D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha