Friday, December 12, 2008

MARI MAKAN :)



Haaaa..nih dia gamba nasik goreng ketam tuk korg tinguk smpai meleleh air liur...hihi....erm actually rupe sbnr ns grg ketam ni cantik tp sbb bile da mkn sparuh baru tingat nk tgkp gambo soo kena arr susun sket...tu yg jd caca merba tuuu..hiks :p

uuuu~~~~~sedapnyee......i'm falling inlove~~~~~hehe poyo jeek ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6 comments:

  1. ciare..cemane nk g williams tu
    nak nasi goreng ketam jugak~~~ huhu

    ReplyDelete
  2. ^^mumu^^
    hehe ko mangse petama yg tegoda :D taniah :D hehe...alaa xkan RR xtau...aku ni fail sket sbb br 2x pegi...oke ko byg kan ko dr arah bndar utama tv3 pastu ade susur SS2, jgn masuk...trus ke susur SS3,SS4,SS24...masuk susur tuu..jgn ke kiri sbb ko akn lalu SS3&4 tp ko ke kanan mghala ke SS24..pastu msuk ke kwsn perumahan...haa situ arr ade belok2 yg penin sket...aku rase mule2 terusss, pastu kanan pastu kiri smpai nmpk bgnn wane pink, masuk kanan..pastu ko akn lalu shoplots..kat situ ko tnye je mn 1 william..kedai nye tepi jlnnyee...bkn restoran mewah pon...tp sodapppp...uuuuhhhh :D

    ReplyDelete
  3. wahhh, macam sedap jekk, aku pun mudah tergoda bab2 makanan nih, tengok badan arrr;p

    ReplyDelete
  4. ^^rose^^
    hehe aku tau kwn2 aku ni sume suke mkn yg sedap2 thats y aku letak gambo tu...tp sbnrnyee rupe sbnrnye lebih menggiurkan :p pggan tu lebih besar dr laptop aku yg bagak ni...hehe cube tauuuu...encek tunang msti tau sbb dkt je ngn puchong :)

    ReplyDelete
  5. aaaaaaaaaaaaaa~~
    aku mangsa ketiga~
    sedapnyeeeeee~~
    nak nak nakkkkk
    rm25 eh ciare?

    ReplyDelete
  6. ^^dudu^^
    a'a cik dudu...hagenye RM25..uuuu lazatt...hadoih...rase ngidam nk mkn lg laaa..aisehhh :p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha