Tuesday, January 13, 2009

Awarded and Tagged By Dilot ^^


Awarded and Tagged By Dilot :)

10 fact about Ciare^B

^^ anak bongsu dr 3 adek badek, all g0$$!p girls ^_^
^^ sudah menjadi tunangan encik Mohd Khairunizam
^^ dulu aku gigit kuku dgn ekstrem tp skrg tidak lg okay. babai gigit kuku ;n
^^ sgt pemalas utk blajo. papepon study smart (bwueeekkks ;n) b4 exam. hoho smart la sgt smpai 3 menet masuk dewan exam smpat bace 1 bab hoho :'D
^^ top 10 best student ms skulah teknik dulu. aku nomo 9 actually. best student Bahasa Inggeris okay. hoho. adekah benerrrr??? :D
^^ penah bechenta sbyk lebih kurg...errrrr...3 ke 4 kali ehh? x hengat. tu blom masuk cinta monyet beruk gorila lagi. haha
^^ malu tp mahu. ahha. tak bole blahh okayy ;n mksdnye aku seorg yg pemalu tp bile mau kan sesuatu aku akn ketepikan rase malu itewww ;p
^^ sudah bkerja slama 2 thn 3 bln. patutnye gaji aku dah rm3000 skurg2nye ni.
^^ aku beli kete aku atas usaha ku sndiri. 1 sen pon xmtk kat org tauuuuuuu.
^^ aku seorg anak bgsu yg berdikari, xsuke bergantung pd org lain, xsuke dikongkong org lain, suke wat ape yg aku nak wat. agak degil & keras kepalo. hoho. encik tunang, sile beri perhatian okay ;D larikkkkkkk ;n


calon2 untuk mendapat tag!! kalo da pnh dpt abaikan ajew okkies :)

#zamdarfilla
#mawar
#ann
#mizah
#sis^^ruby
#erieq
#goasop
#ilyanie

rules tok yg dpt award :
1. copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

3 comments:

  1. yeayy!! dapat award lagi.. ehe. thx kak ciare

    ReplyDelete
  2. ^^goasop^^ welcome ^_^ simpan lelok award tuu.hakhak.mcm dpt piala plak.aisehhh ;)

    ReplyDelete
  3. alaaa benda2 tag ni lagi ke? aku dah le tak banyak orang nk di fwd..alamatnye ended kat aku jela..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha