Monday, January 12, 2009

Bezday Encik President ^_^

Part 2

Erm sbnrnye acara penting tuk pjumpaan kali ni adelah utk mnyambut besday encik prez kite ni :) encik wan69..hikhik..erm bile ade besdayy harus laa ade kejutan kannnn..hokhok..besday tuan pengerusi plak tu. jd konfem laa ade pihak2 yg xpuas ati nk bls dendam kat sini. huhu. larikkkkk :'D sibbaek aku dok agak jauh aritu. kalo x mau ngn aku2 skali kena KEJUTAN itew. hakhak. ok jom layan. tgn aku smakin sengal2 ni. aduhhh

encik prez bg ucapan spatah 2 kata. spatah dua je tau. jgn pjng. lapo ni :p

ok da abes ucapan encik prez kena potong kek pulot kuningss. erm sodappp. siap ade cicah telor rebus msk kari. yummm. mlgnye aku tengah mnahan napsu mkn soo rs cikit jek :( haa ni mrs prez ehh slh BAKAL ehhh :p tuu cik chima nk tulung putungs kan. sgt romantik ^^

hoho time ni sume tgh ketakutan sbb ade KEJUTAN kan. cikchima ms ni konfem la tau kejutan tu ape kan. tibe2 dia plak TERpakse join putung pulot kuning. maka cuaklah beliau sbb takut tkena tmpias kejutan itew. hoho. larikkkk :D

yeayyy...ms ni da abes dahh acara kejutan tu. sume org yg dikeliling mr prez dok meymburs dan memspray dan yg swaktu dgnnye okay. cian cikchima kena skali. huhu. :p

Pas sessi potong pulot kunen ade sesi cabutan bertuah plakk..tguuuuuuuu \(^^)/

6 comments:

  1. apa kejutan itu..semburan2 itu ke? ingat uoll tempek kek or pulut kuning kat muka dia..eppi besday ye..

    ReplyDelete
  2. hahaha. mn brani nk tepek pulut kuning kat president. nti tertulah nti. haha. ehh ade lg surprisenye ;)

    ReplyDelete
  3. heppy nyer heppy nyer.,best sangat tengok org kena kejutan.,nasib baik diri sendiri tak penah kena hehe.,

    ReplyDelete
  4. ^^erieq^^ ohho xpenah kena ehhh? :p mentang2 laaa aritu dpt adiah bessttt dr ur girl ;) patutnye ceera&vp&zack_u kenakan erieq aritu..hehe :D

    ReplyDelete
  5. adehh.. best nya pulut kuning makan ng telur..

    ReplyDelete
  6. goasop yup sgt2 sedap..malangnye xbleh mkn byk..lgpon ms tu da mlm..da ingt nk tido jek..kan x elok mkn sblm tido..;n

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha