Tuesday, January 20, 2009

Dinner @ Home Town Yong Tow Foo

Ptg menjelang mlm ahad tuh br aku kuar thauu...sempena aku pengsan pas main badminton. haha :'D so kena la kuar lwt sket..ms tu bdn aku dah sakit2 dah. tp oleh krana gian nk kuar aku gagahkn diri aku ;) hakhak..mlm tuh kan ade juara lagu kan..aku ingtkan nk mkn dekat2 jer sbb takot xsmpat nk nengok juara lagu..hewhew ;n

skali bile encek drebar smpai dia kata dia ngidam yong tow foo kat ampang nun??aci x??dr putrajaya ke ampang??adess..lemah lutut aku ms tuuh :( aku dah tbayang2 aku akn smpai umah ms juara diumumkn..giler punye taksub ngn AJL..padahal muzik2 1 episode pon xpenah tgk...aku tgk skali stahun jek yakni pd Anugerah Juara Lagu..hoho..sparuh akhir pon aku tgk result jek..hekhek ;n sbb tuu aku akn rs punah berkecai kalo xdpt tgk AJL..buleh gitew??haha..

Tp nk wat camnekan..encek drebar penat balek dr keje..dr jauh..xkan aku nk hampakan dia ngidam yong tow foo..dahle aku duduk relaxx jek..dia yg drive..itu pon sosah..duduk diam2 suda ciareeee ;n jd aku pon redha jelaaa..ampang pon ampang laa..hekhek :P

Actually aku mmg suke mkn kat situ sbb mknnye sihat. xde oily2 ni..sup mcm rebus gitu2 je..sayur pon msk gitu2 je..ikan pon ala2 rebus dulu br masak gitu2..hehe tp kooo..walopon gitu2..hasilnyee sodap tuu..baek utk diet..aku mkn nasik sparuh jek..gile meroyan ke hape??hehe ;n

okay dah smpai kedai daaaa..hikhik..kedai bese je tp sggup rempit dr putrjaya...hihi..pas mkn2 trus balek..encek drebar takot aku nanges guling2 kat kedai tuh nti kalo xsmpat ninguk AJL ;p


Sekian..daaaa~~~

notes**other gewdixx picturess available in here :)

8 comments:

  1. kesimpulannye ko sempat x tgk AJL? :D

    ReplyDelete
  2. ^^dudu^^ ehh aku xtulih ehhh??konfem arr aku smpat tengok kann...sb pas mkn tuh trus balek..hekhek..kalo xsempat konfem aku hangin satu blog nih..hakhak ;)

    ReplyDelete
  3. halal ke kedai ni weh? mcm2 tptlakorg mkn.nasib baik kedai ni ade dinding yg proper..hihi

    ReplyDelete
  4. ^^Ruby^^ halal..sbb aku tgk ade sijil yg HALAL kat kaunter. siap frame lg. hoho..mknn dia simple..xde pelik2 ni..ade beran ke nk coba? :P

    ReplyDelete
  5. aku telah berjaya mendapatkan nombor contact along...yeaaahhhhhh...trime kaseh sbb post gmbo nih...hohohohoooo...

    ReplyDelete
  6. ^^mawar^^ haha..klako la ko ni...:P abes tuh ko dah call ke blom?? :'D

    ReplyDelete
  7. belum kol lg...hp x de kdt...lalalaaa

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha