Tuesday, January 6, 2009

Gayat x?

Haaa...pd sape2 yg ade pnyakit gayat mmg xseswai berada di tmpat aku skrg ni ;) best jgk laa pemandangan dr tmpat keje aku. tiap ari leh cooci mate gitu. pastu lehh siap teropong jln je ke tidak. kalo x jem equals to blk cpt kalo jem equals to blk lmbt. serius ni.

Yg plg syok tiap ari aku tgk tol jln duta nun. Aku ade rase sdikit sayu dan tringat kat kmpg halaman bile tgk tol jln duta. Sbb tol jln duta dah sinonim dgn blk kmpg sejak 2003 lg. (pejam celik pejam celik sudah msuk thn ke-6 aku duk di bumi pntai barat ni) Adehh..dpt laak client site sini. tp best jgk. kalo nk blk kmpg aku trus kuar dr paking & menuju ke jln duta. bedesup trus. aritu ms raye aji aku blk sensorg kul 815pm da smpai umah. Rsa mcm lebih dekat dr putrjaya. Even aku penah stuck in traffic jammed nk blk putrajaya smpai 3 jam lebih. penah smpai kul 9 kat umah. Padahal kuar dr pat keje kul 5.30. Gila betul. Baik aku blk perak ^_^

Reduppp ajee pemandangan ini....:) seredup prasaanku ptg ini...~~lalala jiwangz japs..
notes**gamba ini tlh dtgkap 2mggu yg lepas. yakni bersamaan dgn thn lepas dr tgkat 22 :)


p/s: nape aku masih berada di sini?apekejadahnye?? :P owh ade lg keje xsiap. pdn muke aku xsiapkn keje awal2. Xpe xpe. Dugaan. Bye :)

3 comments:

  1. Padahal kuar dr pat keje kul 5.30. Gila betul. Baik aku blk perak ^_^

    --> muahahahahaha lawak giler ayat tersebut
    apekate ko ulang alik perak - opis jek ;p
    tah2 lagi cepat sampai dr aku yg gombak - putrajaya hik hik

    ReplyDelete
  2. ^^dudu^^ huuhhh...ko ingt aku xpenah berpikiran bigitus??dulu aku penah je rase cam nk ulang alik dr perak..mileage pon dlm 230km. h0000 kayess aku leh claim hahaha(gelak besar org kayes :p)

    ^^lina^^ bkn opis...aku ckp opis ehh?mksd aku site aku skrg la..m*****e ^.^

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha