Tuesday, January 6, 2009

Mi Udang vs. Kek Cokelat ^^

Aduhhh camana nk diet ni
Ya ampunnnn
Nafsu mkn aku akhir2 ni keterlaluan okeyy
Asik nk mkn
Tp otak aku asik nk diet. Buleh gitu? Otak diet molot mkn. haha

Td ms mkn tghr kat LHDN cdg nk mkn ikan bako
Malangnye ikan keli bako kegemaran ku suda abes. Benci
Jadi tpakse switch kehendak perutku
Aku order Mi Udang. Mi tu mee kari. Sedap sbb kuahnye xpekat
Kalo penat mau melekat rase kari kat tekak aku
Pastu ade disertakan 2 ekoq udang yg besaq. Sgt puas :P

ini gamba mi udang yg dimakan mgu lepas. yg td xsmpat tgkp da abes
mgu lepas dpt 3 udang. td dpt 2 jek :(. ehh nape dlm gambo ni itam plak mi kari ni?
mcm mi kicap pon ade. uhh tringat mi kicap sodap di bote kanan.terliur lg.

UU kan best kalo bleh dpt mkn udang galah sepinggan FOR FREEEE ;)
Ade sesape nk melanje aku x?hew hew hew

Ops! Berkenaan tajok n3 di atas: Kek Cokelat

Td pas mkn mee odang kat fcourt LHDN tu, aku pon jln2 ke mini pasar dia
Owhh Cik Azlina tlh membeli sbijik kek cokelat
Lalu aku tgoda dgn kek cokelat tsebut dan mnimbulkan kejelesan di lubuk perutku
So aku pon bli jgk satu HAHA
Erm hagenye RM10..sgtttttttttt MOIST..**x tipu ooo
Pastu cokelat cair tuu dia balutkannn kat keliling kek tuu. HOHO (taip smbil terliur)
Uh Uh Uh..aku xsbr nk melantak kek tu blk umah kang.
Arini pospon diet :p
Xpe before tido wat sit up 50x **x tipu jgk

Slmt Bkejer-jaya. Aku mls buat kerja arini.

p/s: tetiba teringat banner "BUAT KERJA" kat mahkamah (loudlaugh)

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Arghhh kijamnyeee penerangan dciare tentang kek coklat moist itewwww
    aku terliur tahuuu taaaakkk terliurrrr :]"""""""""""

    ReplyDelete
  3. ^^dudu^^ ok ok aku xkejam dah :p nti next week aku bli lg pastu kasik tempek gamba di sini :) pasti korg sume GM nti.. :'D

    notes**GM bkn General Manager tp Gile Meroyan :P petikan dr cite spaQ 2 :)

    ReplyDelete
  4. mi kicap bota kanan..em, sy suka yg dekat TNB tu..kedai ujung...
    upr,baru mkn 26 dis. 08 aritu..sedap!!

    ReplyDelete
  5. ^^tokeh baju terpakai^^ ehh tokeh ni org bote kanan kahh??erm mi kicap di situ kan sodap bangat!! rindu pd kampung ku ^_^

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha