Tuesday, January 20, 2009

Lovely Sunday :)

Korg nk tau ari ahad aku wat ape??hoho. ari ahad aku sgt memenatkan :p (padahal korg xkesah apo pon ape aku wat ari ahad kannn..tp pd sape2 yg nk tau tuu teruskan membace yukk ;n) adess mcm laa aku arthisttt pon korg nk tau ape aku wat kan..kehkeh..ahh dulik ^_^ aku tulih gaks..hoho

aktiviti ahad aku berjalan dgn lancar :) sepeti yg dirncang oleh aku ngn kakak aku jd laa jgk bersenam iaitu main badminton..;) memandangkan dua2 dah makin tembun sooo masing2 paham nape masing2 nk besenam :'D kakruby, sabtu ahad ni bandminton lg ehh \(^_^)/ rs gian lak aku nk main. hikhik. xckup ngn badminton kitorg blasah main basket ball plakk..haha..sah gile meroyan nk kurus ;) tp kalo xkurus pon xpew, yg pntg sihat luaran dan dalaman. tembun pon xpe. aku redha ;n

pas main ape lg..aku pengsan smpai kul 1 lebih..ke pukul 2 ehh..hoho..sedar2 jee kakak aku da siap msk. hehe. mak aku sporting, dia biyo jek aku tido. haha. kalo xde 'hal' ptg tu khonnphemm aku tido smpai mlm pg senin br bgn. hakhak :'D

alaa aku xde snap gambarss ms main badminton..apejadah nk tayang gambo senaman kan. hikhik. konfem la muke cam merah lada sbb pns & bpeluh2 (bpeluh ke ek?;p). xkose nk ltk dlm belog. hahaha :D ehh tp aku ade tgkp gambo samting. nti ahh aku ltk okies.. choww :)

miooowwww ni laa aku jumpe ms nk main badminton tuh..hakhak :'D

sgt manje okayyy..siap mau gesel2 lg bahhh..haha..tp aku xsabo nk main so xde la aku lyn kucin ni..pastu dia pon blah..sekian ;n

notes**best jgk ade hobi baru kannn ;)

4 comments:

  1. alaaa kantoi...pttnya rahsia kita la...kan best kalau tetiba org tgk kita dah kurus...n then tanya "apa rahsianya?", barula reveal..hihi..tarak hal punya..

    ReplyDelete
  2. ^^ruby^^ alaaaaaa rahsia keeee???aku dah hebohs satu malaya nih :'D hekhek..alaaaa nti kalo org tanye ape rahsianye...kite jwb arr "Slimming world" hakhak..br ade kelas mcm artis gitew..konon kayes kann :P

    ReplyDelete
  3. jgnle mati cepat kucen ni...kan org kata tgkp gamba kucen nnt dia pendek umur..boley gitu?

    ReplyDelete
  4. ^^Ruby^^ xdenyee...tu mitos je tuu..nti kite cari kucen ni ade ke x :P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha