Thursday, January 29, 2009

Majlis Perasmian Alumni Semetrik; 21st Feb 2009

To all my dearest friends,


Pd sape yg terasa dia penah blajo kat SEK MEN TEKNIK GERIK maka adalah amat2 dialukan utk join Majlis Perasmian Alumni Semetrik pd tarikh 21 Feb 2009 bertempat di Syuen Hotel, Ipoh.

Ini adalah majlis rasmi sempena perasmian alumni semetrik. Sebarang pertanyaan sila hubungi hisyam di talian 017-3874417 (amalan keras: jgn korg main miskol2 pulak. ade kena lempang kang!! ^_^)

author's note**wahh aku sgt rindukan skolah ku dulu. rindukan teman2. cikgu2. muahh. rindu kat semua. ksmpulannye aku rindukan zmn skolah. aku plg sygkan skolah aku ni. time kasih cikgu,kwn2. time kasih semetrik. i'm proud to be a part of semetrik. jom kwn2 kite g sama2. sape2 yg nk g ngn aku mari kite carpool. email me at narapidana84@yahoo.com@anta msg kat frenster ke mn2 je lah. aku pon xpasti bape kerat jek yg ade blog/frenster/facebook but do contact me OK :) muaxxx :-*

-nukilan 1st batch super duper senior of semetrik-

3 comments:

  1. gue ngak bisa menghantar msg di shoutbox..kelihatannya coding2 elo ada sikit error..
    gue bukan la ex-semetrik pon...gue cuma nk bgtau elo bahawa elo udah di tagged...hahahaaa...yes!! sila layari blog gue okkeeeyyyyyyyy?

    ReplyDelete
  2. ^^siribenmerah^^ suhairahhh??ko ke tuuuu :'D wahhh i'm so excited..rupenye ko blogger tegar jgk ehh :p msti la rindu ko n kwn2 sume..tp korg xnak anjurkan reunion pon

    ^^mawar^^ baekkk..akan terjah di sana :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha