Saturday, January 3, 2009

Makhluk Tuhan plg RAJEN..bulehh??h0h0

Haihhh....
aku pasti saat dan detik ini korg sedang bersuka ria di rumah bersama org2 tersayang......tapi.....aku??aku di mana??? h0h0 cam pementasan teater lak ayat2 sengal aku ni :p....ms aku taip ni jam berdetik pukul 11:32pg.....dan aku berada di opis seawal 10.15am (awalke?:p)...terkezutt aku ms sampai aku org ptama!!!owhhh xkan aku sorg yg kene keje kottt...uuuuuuu org bile aku call ade siap tgh tido..konfem laa dorg xkan dtg dahh.uughh!! tipah tertipu..menci menci!!! smlm kate smgt atsukuru nk dtg keje..arini smue ilang????
JANJI MELAYU.abes tu aku ni bkn melayu ke??hoho...aku rase aku xde lak mixed omputih...~~lalalalallala~~~
aduhaiii sian korg sbb sdg mambace @ TERbace nukilan seorg makhluk Tuhan plg mereng akibat bkeje ari sabtu!!xpe xpe...sabar ciare...ko kalo xkeje pon plg terer ko tido jee kat umah...dr ko ternak LEMAK tu baik ko bakar sket dgn bkerja....:p
Maka, setelah berperang prasaan dgn diri sndiri aku pon g la kerja...dan hasilnyee korg pon terbace laaa n3 aku kali ini..lalalalalaa~~
A'a kan..dok umah aku tido je pon..ngabeskan sume mknn pastu api air..soo dok opis ni aku nk membazir la sket..even aku sorg2 tp aku nk psg sume lampu, kipas, air..hahahahahaha :'D gelak jahat.....padan muke sbb korg xdtg...h0h0h0....cabottttt \(^o^)/

Ciare B

4 comments:

  1. hahaha

    y plg ptg ade OT. len la xde mcm aku ni. hehe. tp kan, sonok jek rase dtg keja sabtu sbb time tu sunyi, xde org ganggu..xde user call..so wat keja pon rase amann jek hee..

    aku bukak 1 lampu jek pastu pasang lagu dr pc aku kuat2 sbb takut hahaha

    ReplyDelete
  2. haha, bersabarlah wahai ciare:) keje leklok ek

    ReplyDelete
  3. ^^murni^^ alaalalala baiknyee ko psg 1 lampu jek..aku smpai2 je td aku psg sume lampu...h0h0..puas ati aku :p alaa OT pon brape la sgt.. :'(

    ReplyDelete
  4. ^^rose^^ mmg tgh mengumpul ksabaran nih :P Ya Allah, kuatkan smgtku utk bkerja harini :) amiinn

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha