Wednesday, January 14, 2009

M*****E Project Team ;n

Adeshh..kenyangnyee mkn free la katekan. nasib aku mkn skali sari jer. hihi. teeeetttt ;n Erm td ade session training EES, system yg dihandle oleh rakanku, Dna. so konpem la akn ade makanang pree kan. hewhew. sgt suke. jimat poket okay. tmbah plak aku mkn skali sari je so sgt jimat di situ. hrp2 xde nk bli ape2 dah pasni ;n esok rs cam nk pose pas aku terbakar ngn kata2 smgt sorg makhluk Tuhan plg seksi tu. auwwww. moge bjaye pose besok ciare! aja aja fighting!! ^^ **tetttttt. kalo aku xpose besok korg jgn gelak guling2 plak. egegege ;n

Okay tnpa mbuang masa mari kite layannn gamba team aku yg trn pdg mkn pree td. wueeee ;n hokhok

ni awek serawak ni ;n khusyuk gitew cik yanie

ni plak awek jepun. hoho. cam sape ehh muke dia ni. huhu. ni la anitawati ;n

ni puan training eh. ade training ade matul ade matul ade training. yezza. let me present puan matul yg bakal menjadi ibu x lama lg ;n

mr.azhan tu kompem la xhengat kan. ade mknn ade azhan ade azhan ade mknn. bleh gitu ;n haaa gewe ni plak adelah cik Dna, developer tuk system EES tu :)

at last but not least is kak ina. yg bakal melahirkan baby ke-2 ke bbrp hari lg. hihi. yeke bbrp ari lg?huhu ;n


notes**slamat lunch seme :)

2 comments:

  1. dapat makan free semesti nyer best.,hehe

    ReplyDelete
  2. ^^erieq harus la kann..rezeki jgn ditolak walopon sdg berdiet..hakhak :'D weiii sempoi giler pkai baju pink ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha