Tuesday, January 13, 2009

RM250,000.00

KERATAN Kosmo! semalam (sila klik link@gamba utk paparan lengkap)

Hye hye hye ;)

Name pon blog tegar go$$!p gurl kan, sooo gossip tu adelah HARUS okay ;n tegarkahh??hoho. erm cite ni da basi 2 ari dah. tp aku saje je letak lambat kann. kalo ltk cpt bnda2 panas ni nti cpt sejo0k. so biar aku ltk lmbt sket spya cite ni sntiasa panas. xdpt pns pon suam2 kuku jadik lah :) hoho.

Yup!! hanye seutas jam. dan ia bernilai lebih kurg mcm rumah teres 2 tgkt idaman aku kat puchong tu. hakhak. adeh. xsggup rsnye nk pakei sebuah rumah kt tangan. berat tuuu!!!! ;n hehe tp kalo dah telebih duets lantak dia laa nk bli ape kan. duet depa. bkn duet aku. bkn jgk duet hangpa okaayyy :'D so ape kess korg nk jeles2. haha. apehal aku ni. ke aku yg jeles meroyan?hoho. xkose okay. jam yg aku bli sndiri pon plg mahal rm30 kot. yg bli kat booth2 kicik kat mines tu. haha. ms keje aku xpenah lg bli jam. sbb aku xsuke jam. ckup la jam kat phone tu kan. functionnye sama je iaitu MASA :)

Tp tahun lepas aku dpt jam tgn dr encek tunang ms besday. swatch ORIGINAL okayy. slama ni aku bli swatch kat uptown je. hahaha. So oleh kerana jam itew mahal (mahal bg aku la kan. bg korg xtau la ;n) aku pon sgt sygkan JAM itew. ahhh. aahh sgt terharu okay.

Ms aku dpt jam tu aku rs sgt membazir. sbb bg aku xbbaloi nk bli benda yg ade 1 function iaitu MASA dgn hage ratus2. tp dah org nk bg aku amek jelaaa kan. kang byk soal dia amek balek lak bg awek lain. hahaha. ade beran ke? ;n

Kesimpulannye dr n3 ini, jgn la membazir ehh korg. bwk2 laa simpan duets tu. baek la korg setup bisnis ke wat aset ke dr bli mende bukan2. x gituuuu? ;)

notes** lg semenet nak kul 2. time to work :)

9 comments:

  1. wah..pasal jam pun masuk paper kan..susah gak jadik org glamer ne kan..

    tp btol la..kalo memahal fungsi tetap same mcm yg murah..bek amek yg murah..btol tak?

    ReplyDelete
  2. ^^fit^^ tula pasai. jd org glemer ni silap2 bli lingerie pon masok paper.hokhok.agak2 size bape ehh mekti ni.(otak kunen okayy ;n)

    yup.ciare pon prefer yg murahh kalo pkai duet sndiri.kalo org nk spnsor br amek yg mahal.kijam;n

    ReplyDelete
  3. wah! 250K?? kof kof kof.. nak sebut pon tsedak2

    ngeeee~~

    ReplyDelete
  4. ^^mumu^^ muniii ko jgn wat main2 tesedak ni.nti kot tsedak ngn siries pastu cmpai tcekik ayaq lioq nti haa jenuh aku nk jwb kat encek rizal nti..wawawa..cabottttt ;n

    ReplyDelete
  5. ciare->semestinye...hoho..rezeki jgn ditolak..ye tak..:p

    ReplyDelete
  6. ^^fit^^ betui betui betui ;n kicik tapak tgn tmn klcc saye tadahkan :'D larikkkkk..hoho

    ReplyDelete
  7. erk, nak jadi cam tok ti gakkk, bukan bab jam, tapi bab kaya sampai xtau duit 2 nak wat mende sampai macam2 bleh beli

    ReplyDelete
  8. jam aku selalu yg 10rgt jek sbb aku suke main tukar2 style jam ;p

    ReplyDelete
  9. ^^rose^^ hehe nk kayes cam tokti xpew. jgn ko nk laki bermisaii cams datoksKs plaksss. ehh nape byk S ni??wakakakaka

    ^^dudu^^ hehe xpe xpe aku tauu hobi ko tu kannn ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha