Monday, January 12, 2009

Sakit tgn...nape ehhh??

Alkisahnye smlm pg, (smlm pg ke pg smlm eh. dulik ahh ;n) aku ngn fmly aku g berkelah a.k.a berpiknik di tmn rekreasi wetland. kononnye mau pigi seawal 7 or 8 am kan. tp aleh2 org yg nak gerak aku pon bgn lmbt kan. hahaha. so kul 9 stongah camtu br smpai d tmpt kejadian. nmpk sgt org putrajaya sgt super mls tuk beriadah d kwsn yg indah itu sb xde org pon beriadah. ade la sekerat dua. kitorg pon ape lg, kasik konker arr itew tmpat. hakhak.

Smpai2 je dah melantak nasik lomak kan. aduhh. aku suke bangat nasik lomak kakruby aku msk. smbal dia sedappp. aduhh kalo dia bace ni abes laaaa berterabur manik2 dia tu. haha ;n pas mkn kitorg pon dilanda pnyakit keboringan sbb tgu abg ipar aku. dia lmbt sket. so smbil tgu dia kitorg anyam2 la mn2 ktupat yg patot kan. tu harus la. sesi bergosip namanye ;n

Bile je abg ed smpai, kitorg trus main badminton sb pesan siap2 kat abg ipar suh bwk menatang tu kan. aduhh. silap di situ. kitorg x warm up dulu :( aduihhhh..jadiiiiii itewww sbb laaa tgn aku saket smpai arini. mmg puaka betui. pui pui <-- marah diri sndiri So tgn kanan aku skg masih dlm keadaan trauma sbb dia masih sakit. aku naip pon kena pelan2 gitew. owhh sian tgnku. bleh x wat alasan nk MC sbb tgn saket??? haha. yelah name pon programmer okay, xkan aku nk naip guna kaki?? kang kena plak cekam ni haaa!! hoho. sgt harumkan ;) okay la sile layan gambars di wetland ;)
me and mom ;) muuuahhxx ^^

sis ruby & mom ;)

sis ruby & abg ed :)

notes**aduhh...aku kan diet kan...akibatnye pas nasik lomak tuu aku xmembenarkan diri aku mkn ape2 smpai laaa ni..hoho..sgt lapar okay. baeklah, beta mau menyerang mknn ni. daaaa~~~

3 comments:

  1. Hihi sama la plak gambo kita..harusss kan? maklumla aku pun cilok dr ko..

    ReplyDelete
  2. emmm macam bercanggah je cerita kita..hihi

    ReplyDelete
  3. ^^ruby^^ haha mmg la bercanggah sama skali sbb ko cite psl ari sabtu ptg dan gambo sabtu ptg. tp aku ltk gambo ari sabtu tp cite psl kejadian pg ahad tu. haha. xgitu :p

    ehh kirenye 2x laa kite g wetland ehh?haha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha