Tuesday, January 6, 2009

Zmn Kecilku ^_^

hehe harus laaa ni gambo aku wktu kicik kan..dah kate blog aku...wajib laa muke aku..h0h0..xkan laaa anak spupu jiran aku plak?? :P apekah????;)

alkesahnyee...ms aku blk kmpung bln 12 aritu (masa teeettt :p) aku ngn kakak aku tjumpak satu album lame..which was sgt lamaaa...pastik kat album tu dah btukar jadik kuningg bangat.serius. pastu rupe2nye pastiknye jee yg kunen tp gambanye masih menten black&white.haha.klaka ^_^

Mmg sgt sonok mase tuu sbb sume mak2 sdara pak2 sdara spupu2 kumpol ramai2 tgk album2 lame..tgk gamba2 ol'skul pakcik2 aku dolu...klaka jgk..pakcik2 aku yg garang tuu nmpk je garang ms tua..tp ms mudo2 dolu samo yoo cam org skrg ni..haha (nape aku ckp n9?aku org perak..hoho)

Jadi, bile dah tgk sume gambo2 make tjumpaklaa gamba aku kicik2...aku mmg da lama nk cr gambo aku yg comel (prasan) ms kecik..SAH!! konfem aku tembam dr kicik..so xkesah la kann...xde laa ralat sgt hatiku sbb aku smulejadi tembun..tp andai kata ms kicik aku kuyus bile da beso jd tembun rs tguris jugak hati kecilku :p

Tp aku dok usha2 gamba aku tuu rs cam laen sgt muko aku ni haa..aduhhh...nape aku xsecomel dulu..hihi...sengal..

Yang penting my pipi remains until now..jgn jeles..sile ketawa tgk gamba di bwh ^_^

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha