Wednesday, February 4, 2009

blogging @ jogging? ;)

Scheduled entry time: 12.00pm

Salam :)

Erm ade byk sbb nape aku suke blogging dr jogging :D haha. jogging?? yaikssss ;n i prefer any sports but no jog for me. kehkeh. main daun terup kite sportgame x? haishhh ;) Before this I had a few online journals (cannot be revealed ;p) tp tah nape aku xsangkut lama kat sume tuh. plg btahan pon 3-4bln kot. pastu pembacanye kompom adelah hanye aku seorg. dan contentnye terlalu peribadi. hihi.

Tp kat blogger.com ni rase mcm bebas nk wat ape (jgn sesekali mengutuk@mengkondem mn2 pihak sbb da byk bloggers disaman ;n). bg aku, aku xdela suke sgt nk memperkotakkatikkan ape2 topik. xkesah la org tgk blog aku ni xde lgsg ciri2 keilmuan di dlmnye. hikhik. yg pntg aku bebas bercakap ttg ape2 yg blaku di sekeliling aku ^_^ dan bknnye ttg ape yg berlaku di tepi kain org lain (aku nk wat ayat "x jaga tepi kain org" ;n). yolaa watpe aku jg tepi kain org sbb tepi kain aku lg lawa. kahkahkah. (shut up!)

Blog ni jgk adelah tempat aku menulis ala2 mini-diari la gitu kan. tp xmau arr cite hal2 yg terlalu personal. takat nk cite psl daily event oklah jgk kan. hal2 rmhtgga ade diari lain (apaaa??rmhtgga?? ;p) yg plg penting it will last forever (exclude sesetengah case di mana blog mereka hilang scra tiba2. jd aku mengamalkn backup blog smgu skali), dan aku bleh tgk blk post yg lama2. then bile bace akn terimbas la balek camne bnda tuh bleh terjadi, ape kesan dr kjdian tuh & lebih bermakna kalo ade pictures :) yelah, mn lahh tau kot2 hardisk rosak ke, laptop dirampok ke (nauzubillah) so kan senang kite dah backup online :)

Nape tetiba aku rs cam nk wat karangan plak? heee. berlatih utk exam PTD taun dpn kah??hikhik. yg pntg PTD exam taun ni aku xpegi sbb ade misi lain. masuk kali ni 3x exam aku xpegi. kena blacklist kah?? ahhh pedulik! aihh?? nape merepek psl PTD plak nih huhu.


Oklah smbg di lain ms tp di blog yg sama <-- ayat ape niiii??

Daaaa~~~

Author's notes**bile da abes taip smpai sini br aku terpikir nape aku wat entry ni. hmm nape ehh?? SAJE ;)

7 comments:

  1. kenapakah? ade xpuas hati dgn sape2 ke? huhu

    wv:- burge (burger ke? hikhik)

    ReplyDelete
  2. ^^muniii^^ hewhewhew...mn ade...aku welcome kan sume reader..cume rs terharu pd diri sndiri sbb masih menten dgn blog ni :P

    ReplyDelete
  3. bagus la gitu ^^

    wv :- rarriffu (susahnya..huhuhu)
    eh aku ade kasi komen utk ko kat entry dd :p hehe

    ReplyDelete
  4. ko memang ciare...saje je tauuu;p

    ReplyDelete
  5. ^^Rose^^ Ruruuu..i know u 'like' joging kannnn :'D hakhak

    ReplyDelete
  6. ntahnyer ngan sesetengah manusia yg sukeeeeeeee sgt nk ngutuk n mengondemkan org lain. lantak kite la kan whether blog ade pekdah ke...xde pekdah ke...yg ko still gak nk bertenggek dlm blog kte, ape kes kan..tol x ciare? x paham la zie ngan manusia mcm tuh...

    bagus² jd manusia nk jadik manusiyal lalats ape barang..puii puii.. zie skrg neh tgh panas ati jek ari² bile terpakse delete komen² dr manusia yg busuk ati mcm bangkai tuh!!!!

    eeeee vavikkkkkk arrr lalats tuh.. <--- haaa kan dh kuar mulut puake zie dah...hahahahaha :P

    adehhh..teremo plak zie n termeluah plak z under komen for n3 neh..lalalala...cowie². lepas geram jek maaa...kebetulan post saling kait mengait ngan pasaan bengang zie neh..huhuhu

    ReplyDelete
  7. ^^Redbloodsnow^^ sabo sabooo.hihi..same la z.ciare pon ade gak kena camtu kat blog lg satu tuu..sukati kite la kan nk ltk gambo ke taip apejadah skali pon. yg dorg dok sebukk sgt apsal kan kan kan??hukhuk.emm komfem la kena delete kalo komen bkn2..kehkeh :D but no heart feeling. lantok kan org tuh. xde paedah kite lyn

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha