Friday, February 27, 2009

Faces @ Reunion =)

Reunion lg =)

Erm memandangkan cikit sgt la gambo aku tepek aritu.....so aku nk ltk la lg muke2 kwn2 yg telah dewasa. eceh ;n iyolah! betui ape? dah 9thn xjumpekan. muke pon da masing2 mcm mak bapak org aku tgk. miahahahahaha (ditujukan kpd diri sndiri jgk ;n). tp mengikut perkiraan aku, xsmpai 20 org yg kawin out of 222 student 1st bacth. tp adik2 batch laen ade yg dah kawen maaaaa. manyak laju woooo ;p

Okay jom lihat siapa yg kenaaaaa ;'D (susunan main hentam je. mls nk susun lawo2. huhu ;n)

cikgu fizik yg bernama juliza cun melecun ni wehh. masih single. sape mau kenal? :p make sure u impress her with good physic theories. h0h0

encik jafni (jepp konon ;n) and cik haslina. dua2 single mingle. korg couple je lah. kan sng =)

me and jue. gaya apo ku buek tuh?? layan jelahhh ;n

caittt!!! aku suh hang tgkp gambaq, hang pi tgkp gamba hang plakkk..aduhhh..kes berat ni. haha
ini lah cik hafiz ahmad n jafni lagi

aku bersama dua awek cun melecungggg iaitu anul & fauziah (jee)

our beloved pengetua. encik bahaudin. skg dah Tuan bahaudin. dialah pengetua ms kitorg blajo dulu. dia baik sgt. we love you ayahanda =)

faces of 1st batch

faces of 1st batch

faces of 1st batch

puan syila and her son. ni la satu2 nye hot mama yg dtg mlm tu bersama baby & suami.

HOT MAMA okay!!! :'D mesti la xlain dan xbukan Puan Ainun ku syg. mu sgtttt comei dgn gya baru ni (gaya baru??? ;n) adoiii.....rs nk picit2 je tang perut tu. hehe.

ni pon awek cun melecung ni haa.. cik ardina yg akan melangsungkan perkahwinannye raya nti. melepas la sume jejaka di luar sna ;n dan cik haslina comeiii. korg masih mcm dulu...:D

awek2 civil engineering. fiza-odah-austin. sume single mingle. bak kata austin, masih available and bleh isi borang sblm tlambat =)

Love; Ciare =)






1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha