Tuesday, February 17, 2009

Kyra sudah pndai menyanyi??? =P

Wahhhh aku sgt rindukan anak2 sedara aku =) mak aku pon sama. dia dah xsabo beno nk blk kg jumpe cucu dia. (asik asik kyra kyrin asik asik kyra kyrin. aku jeles tauu mak asik sebut nm dorg ;n). Erm kali terakhir jmpe budak2 tu ms raya cina aritu. kan dorg dtg jln2 sini. uuuuu tp kejap sgt. blk kali ni pon mybe dpt jumpe kejap je kat ipoh pastu aku blk kg nun jaoh di sana =P

Alkisahnye, ari ahad aritu aku dpt mms dr kakak sulong aku a.k.a mama kyra-kyrin a.k.a teacher yg sgt garang. (mampuih aku kalo dia baca ;n ampun yg embakk. hehe.) Bukak je mms tuuuu, nk tgelak aku nengok muke si kyra ni haaa.

tgk ni! sgttt feeling okay. peratus utk feeling 100%. utk suara. ANDA GAGAL. haha

menurut kakak aku (mcm ayat karangan zmn skolah dulu), gambo ni ditgkp ms kyra tgh syiok nyanyi. wattaa??? nyanyi?? haha. YA. anak sedara aku yg sorg ni da pndai nyanyi. pdahal ckp SGT PELAT tp bleh nyanyi plak?? ee rs nk lempang aje. (mn smpai atii w0o0o0 mau lempang. guwe syg bangat sama ini budak.) Lagu peveret si kyra ni adalah lagu Aizat "hanya kau yg mampu" kot tajuknyee. tp kyra tau part corus jee

Aku cintaaaaa woowoowooo
Aku cintaaa wooooo
Aku cintaaa w0w0w0..
Harusnya xkan kubiarkan engkau pergi..blablabla

Yg penting dia nyanyi part aku cintaaaaa oo0o0o0. hehee. sangattt comel okay :'D. Erm gambo kyrin xde plak kakak aku mms. hehe xpe xpe. siap la budak berdua tuu aku kerjakan nanti. Eh! aku rs dorg yg keje kan aku. uuuuu~~

Love; Ciare =)






6 comments:

  1. hm..nk balik trg ke?ade ape?hahaha sgt comey la..

    ReplyDelete
  2. seram lak aku nengok gambo ni...mcm tgh menurun je plak...cakap x reti..nyanyi boleh plak..heran heran..mayb cara ni buat dia cpt bcakap...

    ReplyDelete
  3. ^^Yani^^ ish ape lak blk trg.blk perak ler.haha.smntra BUJANG ni baek blk perak slalu.nti asik blk trg plak..so sad :(

    ^^Ruby^^ tgh menurun? ape mksd ko? haha. pipi nye makin tembam plak bile da transfer ke laptop..hewhew :P

    ReplyDelete
  4. feeling dpt 100% points tu..suara..x dgr lg..xleh komen..kehkehkeh..

    ReplyDelete
  5. ^^Dee^^ alaa kak..xpyh dgr pon dah tau..hehe..pelat sgt..bkn phm pon ape dia ckp..bile hayati betul2 br tau dia nyanyi lg tuh..hakhak :P

    ReplyDelete
  6. menurun tu....naik seh!..hihi..paham? ke x paham gak?

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha