Friday, February 20, 2009

Pertukaran Tmpat Reunion @ TOWER REGENCY HOTEL

TOWER REGENCY HOTEL


"Kami dari pihak majlis perasmiaan ingin membuat pengumuman bahawa majlis perasmiaan telah bertukar tempat dari Hotel Syuen ke Hotel Tower Regency di Jalan Dato' Seri Ahmad Said.Tujuan pertukaran tempat adalah untuk memastikan majlis ini mendapat tempat salah sebuah hotel terkemuka di Ipoh.Majlis ini akan menjadi titik permulaan pergerakan Alumni SEMETRIK.Bersama kita mencipta sejarah pertama di hotel yang baru sahaja beroperasi." - dipetik dari blogalumnisemetrik...


Salam sume. sori bg intro dulu baru bg salam. huhu.
So seperti yg korg da tgk di atas, ade berlaku pertukaran tempat reunion. bile reunionnye?? esok ye kwn2 =) YA, esok mlm lepas mgrib. Wahhh aku sgt excited sbb dpt jmpe kwn2 lama. rindu & cyggg korg ^_^. Aku jg nak amek kesempatan besok utk mtk alamat dorg sume. senang aku nk pos kad jemputan nti ;) smbil nyelam minum la air. ye dak?? kehkeh

Erm tp aku dah mula susah ati nk pkai baju ape ye besok ms g reunion?? (biasa la pempuan ;n) erm dorg kata tema smart casual. (aku ni org kg mn tau bab2 ni) korg tau x ape mksd smart casual?? bleh tlg bg hint sket x aku nk pkai baju camne? kang aku pkai smart berkot bagaiii cam poyo plak. cam salesgirl jual insuran plak ghupenye. haha. kalo nk senang org ckp pkai bg kebangsaan a.k.a baju kurung @ kebaya (aku xde kebaya) @ maju kurung moden (yg ni ade byk ;n). tp mcm xlogik nk pkai gini sbb dorg nk wat countdown la pulakk mlm tuu. sbb nk wat anniversary semetrik yg ke-7 ke 8 thn ek? x ingt le pulak. almaklumle, kitorg kan 1st batch dan agak poyo. hehe. masa ari mendaftar kat semetrik dulu tanggal 22 Feb 2000 dan seramai 222org pelajar yg mendaftar. angka bertuah adelah 2 :) so thats y dorg nk wat countdown. ade mkn pulut kuning bagaii kot. kahkahkah :D

Okay so ape korg rasa?? Pleaseee suggest me how to dress for tomorrow nite...pwishhhhh (sebutan please versi mengada meroyan ;n)

Ohh ya. Sape yg xtau jalan nak ke sana bleh tgk peta di bwh =)


Love; Ciare =)






7 comments:

  1. ooo.... boleh dakjaat hadir sekali? hehehehehehehe!

    ReplyDelete
  2. vavavava..klas ek korg pi reunion kat otel...solute ahhhh

    hehehe

    ReplyDelete
  3. ^^Dakjaat^^ nk join?? buleh. mmg buleh bwk kwn..tp kena byr lorhh =P

    ^^Redbloodsnow^^ hehe..mmg nmpk gempak..ni pestime yg formal reunion dats y watkan otel :)

    ReplyDelete
  4. ohooo.....hotel baru nie..jenuh fikir2..sejak bila hotel baru ada..nama hotel tu regency..wakakaka..
    bila org tanya anul..jadi blur..diroang kata dak ipoh tak tahu ke..monot tul..hehehe..

    ReplyDelete
  5. ^^Anul^^ hahaha.. aku pon dok tau la sgt..but after Jafni call smlm aku agak2 paham la lokasi hotel tsebut..hehe..dekat bangat sama skolah kakakku :P

    ReplyDelete
  6. Jafni???? eheheheee..mcm kenai jaa...kem slm sama die ye...kem slm cyg tau!

    ReplyDelete
  7. ^^Mawar^^ kompom ahh mung kenal :P dia kan kekasihgelaPmu..hakhakhak :p okay nti aku smpaikan calam cayamm dr mu utknya :D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha