Tuesday, February 3, 2009

Sessi Pengantin Bergambar

Fuhh ni dah masuk entri ke-3 pasal ko inaa. glemer nyahhh :P hihihi ehh ini adelah scheduled entry tau. korg jgn hengat aku xwat keje plak!! aku sekehh laju2 kang ;n

Oleh kerana aku pngapit so aku xdela tgkp gambo sessi ketibaan pengantin lelaki sbb aku sibuk megang payung ngn kipas tutup muke pngantin pempuan@sessi mkn2 sbb aku tgh sibuk melantak@sessi menepung tawar a.k.a renjis2 dipilis sbb aku busy ngipas si ina ni atas pelamin seraya mngelap peluh2nye yg menitis. hakhak :p korg gilee kalo aku sibuk nangkap gambo aku yg gedik2 tuh??mau aku kena trajang ngn fmly dia kalo aku wat aksi xsnonoh seperti mngkap gamba sndiri (alaa yg mcm korg slalu tgkp gambo korg sndiri ala2 syok sndiri tuuu. hahahaha) ms dorg bersnding. haktuihhhh ;n aku pon kena jg reputasi aku kan. haha. jd nti aku akan tuntut kemudia gamba2 yg pd sessi2 yg telah disebutkan di atas pd puan fazlinayati ;)

Soo gamba2 di bwh adelah gamba2 lepas org da balek. ni tuk professional punye photography. you know what?? aku telah diberi penghormatan utk jurugambar tersebut utk beri instruction pd pgnatin pose ape dorg nk wat. hah!!! aku sgt bangga dan kembang2 idung. almaklumlah gaya ku berposing agak berlebihan pd hari tersebut. msti dlm hati org tuh berkata "ish budak ni mcm dah slalu pegi photoshoot"...tak pon dia ckp camni "fuhhh mmg superb gaya dia pose"..hahahahaa..gileee kuasa kejap. msti korg rasa loya kan. tp itu la knyataannye. aku sgt terharu bile jurugambar tuh suh aku bg cdgn dorg nk wat pose ape. INA, hrp ko suke ngn pose2 yg aku cdgkan walopon ade sesetengah pose agak OVER. hehe. xpe korg dah sah jd laki bini. so nk wat aksi berlebihan adelah sgt patut :)

Jd korg layan la gamba2 dibwh, smpat tgkp sikit2 je sbb aku sibuk bg instruction pd pngantin. husband ina pon sgt sporting even ade yg pose daring gitu. mujur aku xkena pelangkung. ape2pon pngntin mmg kena sporting. raja sehari la katakan. tp yg tuuu eksklusif utk album dorg, xboleh dipaparkan di sini :)

ape kesss?? isk camera murahan betul lahh

ee romantik. kalo dlm camera pro sgt lawa gmba ni :)

sama cantik sama padan :)

=)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha