Friday, February 27, 2009

Baru Sihat Demam.......

Salam.

hye hye bye bye. hihi tetiba udah bye bye. padahal baru nk start engine ;n anyway smlm aku coooti. tak pergi kerja. patutnye amek MC. tp nk pergi klinik pon xlarat. so ape kes?? terpakse lah aku mendeductkan annual leave aku sehari smlm. (T_T) nk wat camne. kena jgk lah cuti. sbb demam aku ni demam yg mcm biskut. kejap ade kejap xde. dahtu bleh plak demam tu dtg dlm masa 5 menet. pelik betul bdn bleh pns scara mendadak tiba2. motippp?? hadoiih. so nak xnak aku cuti n brehat lah kat umah. mkn ubat scra betol dan hasilnye aku dah sihat arini. ubat pon dah spare dlm beg. agak2 nak panas je kang aku telan byk2. h0h0.

Kepala pon dah ringan sket. xde denyut2 tahap kronik dah =)

Wahhh leganyaaaaaa kpale aku ini. TQ panadol. eceh. tetiba plak. mcm la aku duta pndol ;n

Sekian dr menara m#####e, jln duta.

Love; Ciare =)






4 comments:

  1. patutnya kena gi klinik tu ciare..nti x kebah2..

    ReplyDelete
  2. ^^Dee^^ alaa kak smlm mmg xlrt betoi nk ke klinik =( tp alhamdulillah da sihat arini :) kalo mlm ni or besok demam smula kena la g klinik jgk....

    ReplyDelete
  3. hoho3.. telan ubat ikut sukatan ye kak ciare~ huhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha