Sunday, March 22, 2009

aku dia dan belon

Erk kedengaran janggal pulak tajuk di atas. xpe xpe xde makna tersirat pon. sah2 aku nk crita psl kejadian belon di putrajaya. pada sape yg xpegi amat rugi. pd sape yg dok malaysia amatlah rugi xpegi. pada sape yg dok oversea amat2lah rugi xpegi. ahahaha. saja bikin sensasi bukan bikin bikini =P Padahal, xde lah sebest mana aku rasa. bolehlah dr xde kan. at least ade jugak modal aku nk hapdet belog kan. x gitu? TQ BELON PNS :)

But anyway, majlis belon pns (majlis??) sgt HOT N HOT dan bukan HOT N COLD mcm lagu katy perry T_____T. Seyes panas beb. okay okay aku tau korg nk ckp sape byk dosa yg pns kan. hoho. how dare you!! ;n

Tp oleh kerana dah malam beno ni, mls nk upload gambo byk2 sbb lama lak uploadingnyew. satu sudahhh. layankan aje aku, spiderman belon dan spongebob belon. hikhik ;) Ops belon2 ni bkn aku yg punya. tp tuk anak2 sedara tunang aku. tp yg spongebob tuh udah separa kempis ms smpai umah!! podaaahcitt!!! choiiiii!!
Good night all, mmuaaaahhhhh ^_^

Love; Ciare =)


6 comments:

  1. ciare g hari ape kul bape ek ;)

    ReplyDelete
  2. akak nk blikan myra belon cmtu tp bersungguh2 myra menolak..alahaii.

    ReplyDelete
  3. ^^Dudu^^ dudu aku g smlm iaitu ari ahad. dlm pukul 5 lebih arr cmtu...kul 6 lebih da blah..pns beb T____T

    ^^Neeza^^ larr yeke...ish2 baik sgguh mira tuh sbb xnak bnda merepek2 ni..ahaha..kalo budak lain smpai 5-6 bijik belon dia mtk mak dia =P

    ReplyDelete
  4. alah..mcm mane nk poi..den jauh beno..shedih lor..ci anaek x belon tu?

    ReplyDelete
  5. ^^Yani^^ alaa xnaek la yunk...org sangat ramai semlm..nk jln pon bersesak2..ms belon tu baru nk naik org bpusu2 nk tgk belon..kite ngn kerol pulak berpusu2 menjauhi belon. ahahahaha =D

    ReplyDelete
  6. alahaii..pi ari ahad rupanye,inchik sparky pi sabtu lor..ptut la xjmpe dehh..hampes

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha