Wednesday, March 25, 2009

Beg Duit Ku..kamu jgn hilang lagi ye...

Beg duit pinky2ku yg comeyyy. kamu jgn ilang lagi yukkk ^___^. maapkan tuan mu kerna smbil lewa mjaga kebajikan mu. ampunnnn T____T. skrg aku akan lebih mhargai brg2 kepunyaanku. I admit aku mmg jenis clumsy, ltk brg merata2. (alamak!! baru tingat surat beranak aku xjumpe lg. Ya Allah. kau smbuhkahlah pnyakit clumsy hambaMu ni. amiiin)
Ni lah beg duit ku yg xseberapa. walopon xseberapa but still beg duit aku yg plg mahal takat ni okay! erk..jgn bygkan harga angka ratus2. aku ni type kedekuts sket (bukan byk ke?? ahahaha). ape pon pasni kena blaja agar pndai mjaga harta benda sndiri. pasni kena jg harta benda suami plak. muehehehe. nti i nk jd akauntan rumahtgga bole x youuuuu ;)
Fuhhh~~~dah sah jd warganegara & boleh mbawa kereta dgn tenang ^___^. (gamba dikecikkan ;n)
hah!! ape lg salin2 lah no tuh. ahaha. anyway, kad2 ni dah diblocked. dah xdpt access lg ;). hoho
last but not least gamba boss besar ;n (tp lebih kecik dr i. muehehehe)

Love; Ciare =)


9 comments:

  1. nasib baek jumpa ek wallet.sayep pernah tercicir handphone plak kt OU.sejam lepas tu baru sedar hphone takde.try call gune phone incik tunang,luckily org yg jumpa tu jujur nak pulangkan..fuhh!

    ReplyDelete
  2. i pon dulu2 selalu hilang beg duit. salah sendiri. sebb pelupa isk isk. skang da oke :)

    ReplyDelete
  3. hamboi2..siap letak gambar org tu lg..hehehee..yani nk letak jugak la..hahahhaa penyebok y nyata aku ni

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ^^BrideToBe^^ a'ah alhamdulillah jumpe..tulah nasib lah masih ramai penduduk malaysia yg prihatin & xambil kesempatan atas kesusahan org lain :)

    ^^Farah^^ tulah kan..manusia mmg mudah lupa =P

    ^^Yani^^ hehe..jom jom kite tmpal muke pakcik2 nih =D

    ReplyDelete
  6. haaa..nnti2 ilang lagi ler die yang sbb aku yg rembat t..kahkahkah. Zie nk jd penyelok saku ah t..lalalalaal

    sape soh wallet mung lawo :D

    ReplyDelete
  7. ^^RedbloodSnow^^ huhu~~dats y sgtttt cedih kalo btul2 ilang...uuu~~~dah le kaler pinky pinky gitu..mau nyesal xsudah kalo ilang...

    alaaa mung jaoh camno nk rembat?? =P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha