Friday, March 20, 2009

Berbelon panas 4 ari! =D

Kwn2, jom berkasihsayang atas belon! =D (jgn slh paham plak mksd berkasihsayang tuh! sila ikot kesuaian ayats ;n)

credit to berita harian. sila klik gambo :)

Wahwahhhh..rasa ketinggalan 10 gerabak ketapi plak sbb aku yg warganegara putrajaya pon baru tau psl belon panas ni. wuhuuuu terasa mcm oversea pulak ade belon pns ni. wahihihi =D i like....sayangggg!! jom kite pergi sana weekends ni. kahkah (abaikn ayat2 jiwang2 di sini yek. bagi can arr aku berkasih syg dlm belog. sila muntah ijo. kahkah. sape suh korg baca ;n) jiwang

Okay sekian saja. nak tau berita lebih lanjut sila klik link di atas. Bye!

Love; Ciare =)


6 comments:

  1. wahhh..,nak naek juge.
    tp d0k kat Johor lah.jauh sgt.huhu~

    ReplyDelete
  2. fuyoo..bestnya,inchik sparky nak pi la mcm nie..jmpe disana,ngeh3

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaahhh ni x bole jadiiiiiii niiii!!! :0

    ReplyDelete
  4. menarik nehhh..dlu memang verangannn nak naik belon neh..mesti mahal caj dia kalu nak naik..ahaha

    ReplyDelete
  5. ^^Atieqa^^ meh arr sini =P alaa xjauh arr johor..bleh nek airasia...ptjy 20 minit dr LCCT =D

    ^^EncekSparkyStar^^ hehe.meh arr reramai.nti kalo tsrempak tegur lah eh :)

    ^^Dudu^^ haha. kan da ckp..ko msti xkan duduk di umah spnjg weekends..msti ko tergoda kan dududdddd ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha