Tuesday, March 24, 2009

A big Thanks to My Bos :)

Hye hye hye ^_____^

erk! tajuk agak skema di situ =p. erm rindunyaaaa pd opis. rindu kat all my officemates termasuk bos. rasa mcm xpcaya aku ckp cmni. hehe. yelah, keje aku ni mcm sbtg kara, jauh dr opis, kena setle projek kat site (mcm engineer pulak kaedahnye, ape korg ingt engineer jek duduk site?? software engineer pon dok site jgk tauuuu ;n). Rasanya, thn ni aku berada di opis xsmpai 30 minit. aritu pon sggah opis sbb nak amek surat akuan bujang. kalo tak mau ujung thn baru aku dtg kot. xpon masa jamuan rayer ;) muehehehe.

Anyway, walaupon jauh dari mata boss tp sume tindak tanduk kami masih diketahui oleh bos. ape korg ingt aku bleh senang lenang mngular wat mcm opis bapak masing2?? (huhu. kalo bleh camtuh bgs jgk =P). Tp aku masih lg tau etika2 kerja. dan jugak kena tau erti kejujuran. Sbb kalo diikotkan hati binasa weii. yg pntg keja sejujurnya & duit gaji pon berkatttt ^____^.

Oleh itu, saya ingin merakamkan stinggi2 terima kasih pd bos sbb mghargai keringat kami kat sini :) (cehhh ayat cam mau bodekkk aje ;n). Smoga bos sihat, dimurahkan rejeki dan smoga rejeki kami pon sentiasa btambah. hihihihi (ade makna tuh ;n)



Love; Ciare =)


2 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha