Monday, March 2, 2009

Fashion: Belt Besar =)

Hye =)

Entri ini adalah sekadar utk bkongsi pengalaman pertama saya memakai belt beso mcm tali pinggang wrestling tu. h0h0. mula2 rs xpcaya aku akn pkai belt cmni sbb aku penah memandang sinis kat org2 yg pkai menatang ni. harap xde org yg pndg sinis ms aku pkai belt ni ;n tp sesungguhnya ianya magic :D sbb ia mampu menutup lapisan lemak2 di perut mu. huhu. memula rs mcm xyakin jgk nk pkai kuar g jenjalan. tp aku gigihkan jgk. so nahh tgk la gambo ni. msti korg rs biase je. tp bg aku belt ni memperfectkn lg pinggang yg xberapa nk ramping. hoho. merasa lah aku jd slim kejap. miahahahaha :'D

Harganya?? uuu tidak mahal sama skali. unless ko beli cap guess konfem la mahal. apeke bengong. beli laaaa yg murah n lawo :'D kehkeh. Baju?? beli online di http://the-shoplifters.blogspot.com =) Sekian. Bye.


Love; Ciare =)






11 comments:

  1. vavavaaaa

    tahniah kerana anda berani pakai fesyen ini :p hehe

    ReplyDelete
  2. ^^murni^^ alaaa mumu nape ko ckp camtu??? buruk kah fesyen ku?? T_T

    ReplyDelete
  3. laaa bukan la
    kan ade ayat ko ni

    "memula rs mcm xyakin jgk nk pkai kuar g jenjalan. tp aku gigihkan jgk"

    sbb tu aku cakap tahniah. huhuh.

    ReplyDelete
  4. ^^Dudu^^ TQ =P

    ^^Mumu^^ hehe saje jee nk memanje ngn ko muni ;)

    ReplyDelete
  5. cantek la!!!sokak..sokak..tp yani xde lagi..hehehe

    ReplyDelete
  6. bp hege talipinggang tu ciare?
    akk nk beli la.lelemak berleluase skang ni..

    ReplyDelete
  7. ^^Yani^^ suka?? hihi...ni bleh wat jual online ni =P muehehe

    ^^Eya^^ alaaa murah bebeno la kak eya cayang oi...malu seh mau ltk sini..kahkahkah..rm20 sajeee..dptkan dgn kadar segera di mines =)

    ReplyDelete
  8. cantik!!!
    akak suke tgk ciare pkai camni...hikss

    ReplyDelete
  9. cantik tol..sesuai ciare pakai..kalo akak x sbb bentuk buah pear..pinggang kecik..pinggul n peha besar..cam klakar je..hehehe..

    ReplyDelete
  10. ^^Masvi0na^^ Akak pon try laa..best tau..sgt slesa. yg pntg bli yg fabrik kain. kalo plastik kang cakit perot lak =P

    ^^Dee^^ alaah akak kecik molek aje..xyah pkai belt beso ni pon dah ramping dahh. jeles nengok org rmping2 ni ;n

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha