Friday, March 13, 2009

Kenangan Terindah ^_^

Miss you girls a lot!!




Love; Ciare =)

10 comments:

  1. ^^Siribenmerah^^ bkn lah cayunk..ni gambo dormate kite kat sek.men.teknik gerik (bacth 1st) =D

    ReplyDelete
  2. kak ciare, mana yang dah kawin? mana yang dah jadi mak orang? ehe. =)

    ReplyDelete
  3. ko y mane 1? xnampak pon.. huhu

    ReplyDelete
  4. ^^Ijechan^^ erm yg da kawen baru sorg & dah punye anak bbrp mgu lepas =) ade siap tulis dlm blog aritu..hihi..

    yg dah bertunang termasuk saye adalah 2 org =D

    yg lelain tuu dah xlama dah tuu..sume tggu turn sajee ;n

    ^^mumu^^ aku ade lah dlm gambo nih..baek ko tgk bebetui =P

    ReplyDelete
  5. kalo tgk picture zmn sekolah..mesti rindu saat tu.cuma tak suka..byk homework..

    ReplyDelete
  6. Heheheh. Tak Sangka dah 8 tahun awak semua meniggalkan semetrik. Saya pun dah 5 tahun tak ke sana. Apapun saya berbangga, awak semua dah jadi manusia yang berguna. Tak sia-sia pengorbanan kami. Semoga semuanya terus berjaya dalam hidup. Itulah hadiah paling berharga buat insan bernama guru.Thanks for the memories.
    cikguazmi

    ReplyDelete
  7. owh ai tau u yg mane.
    yang 3 dari kiri tuh kan?
    HEHE~

    ReplyDelete
  8. ^^CikguAzmi^^ Cikguuuu..wahhhh da lama xjmpe cikguu..trima kasih ckgu sbb mngajar kami nilai2 murni.tnpa cikgu2 siapa la kami skrg.dulu bukan main takot dgn ckgu tp skrg bukan main respek lg dgn cikgu sbb cikgu la kami jd ape yg kami jadi skrg.trima kasih cikgu.nti jemput dtg ke majlis saya.

    ^^Ilyanie^^ h0h0.taniah anda bjaya =D dulu xreti kelepet2 tudung ni, itu psl tudung kedepannn aje.haha. klaka gile ;n

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha