Tuesday, March 3, 2009

Mauricio De La Vega =P

mau iklan sebentar yaa ^_^: jom tgk hasil online shopping ciare for the past 3 months =)

Tak percaya?? hehe bwk2 lah pcaya. nama arwah kucing ku ini adalah mauricio de la vega atau lebih mesra dikenali sbg mauris@mo'ith@teronyong2. huhu. xpaham xpe. sbb hanya aku dan org2 tertentu saje yg phm. h0h0 ;p

Kucing ini sgt skinny berbanding gamba kucing yg telah diupload pg td. (pagi ke??). uuu~~sgt menyayat hati sbb mauris da mati. dialah yg menceriakan rumah kami (eceh!) tp mgkin dia mematikan dirinya sbb borink org slalu xde kat umah. atau pon boring sbb tpakse memburu mknn alone walaupon hasil tgkapannye lumayan. korg rugi xtgk aksi arwah mauris menjinjing biawak@tikus beso@sesumpah@ape saje haiwan yg ditgkpnye masuk ke umah dan membuatkan satu isi umah bergegar sbb berlari btempiaran smbil histeria. hehe sgt ganas kucingku. walopon kurus keding namun dia sgt gagah.(nape aku bold part yg ni??)

mauris, lepas ko mati, kitorg dah xbela lg kucing lain. sbb takot kejadian yg sama akn berulang. huhu. ape pon, ciare sayang kamu. (mcm tajuk lagu aje ;n). Mauris, moga kamu tenang di sana. (dia dah konfem tenang sbb masok sorga. baek pikir psl diri ko ciare! haippp!! :p). Erm tetiba sayu terkenangkan saat2 terakhir bersama mauris. iaitu ketika aku dan kakak mbuang mayatnye ke sungai. (T_T). nape kitorg xtanam ek instead of buang dlm sg. perak?? rsnye atas arahan mak ;n

Sesungguhnye kehilangan kucing sgt menyedihkan. so, aku xnak ade kucing dah. kerana xmau sejarah itam itu berulang (T_T) sobsobsob.....:'(

mauris the legend

Love; Ciare =)






2 comments:

  1. aik..nape tiba2 cite pasai IS? (lagi satu gelaran..hihi)aku lg sedih sebab aku dh berusaha bg air kelapa shari sbelum dia pergi...ingatkan kena racun.tah ape la sebabnya dia mati tu...tup2 pg esok dh kejong dpn rumah...miss u mo'ith....

    ReplyDelete
  2. ^^Ruby^^ a'ah la lg 1 gelarannye IS..jenuh aku mikir td ;n sian mo'ith kejong...uuuu (T_T)..aku bdget dia kena sengat binatang berbisa..=)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha