Sunday, March 8, 2009

mengisi waktu senggang ;)

Betulkan waktu senggang tu ms lapang?? ade ckgu BM x kat sini? kalo salah mintak ampun yekk =p yg pntg ms skolah dlu dpt A. skang fail pon aku adelah tak kesah. kahkah ;n

Lepas lega kuar dr ceramah td, kitorg berpusu2 kuar dr tmpat tu n mnuju ke mydin. shoping barg2 dapo. mcm2 lah aku beli ikan kmbung, ikan keli, sayur, cili, telur, mcm2 lah lg. hehe praktis2 lah dulu kan. nti idak le kekok beno nk shoping brg dapo. kekok beli brg2 dapo?? so not me okay!! aku rs dr aku kecik2 lg mmg aku suke ngekor (membontoti) mak aku g pasar. kalo takat pilih2 ikan tu segar ke lunyai ke, nk potong ayam ke sume berehh lah. hikhik. bkn nk tggi diri, tp saje nk wat org yg baca rs berbuluuuu aje. miahahahaha ^_^

So bab2 dapo ni kire tolak tepi lah kan. as long as mak mertua aku xsuruh msk ikan paus 40 rasa mmg payah arr kan. ahahaha. takat yg simple2 utk mkn n meneruskan idup insyaAllah aku bleh msk. persoalannye, rajen kah aku?? hihi.

Okay enough talking merepek. jom minum ;)

slurrrrppp sodapnyeee air limau ais kan =P

jom mkn megi sup. hehe. gilo megi jgk mamat ni. slalu mkn sodap pon borink katanye. skali skala nk mkn megi pulak. haha. model xboleh didedahkan. lalalala~~hikhiks =p

mmm itu saje. bye! ^_^

Love; Ciare =)


No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha