Tuesday, March 3, 2009

MIFF 2009, 3 – 7 March @ PWTC and MECC

MIFF. wattaheck itu MIFF?? haa ape lg google la cari jwpnnye. huhu. hey! update la sikit (cube utk berlagak) info terkini korg. meh cini aku nk gosip sket (gaya mami jarum le pulak ;n). MIFF adelah Malaysian International Furniture Fair. Dlm bahasa mudahnye adalah Pameran Perabot. hah! tau pulak korg. okay okay. mls nk merepek sbb ini spatutnye adalah sebuah entri yg berilmu dan serius ;n (gile! jgn arr wat smiley camtu sbb ini serius bangat ni!!)

kecik sgt?? ape lg klik la bg beso ;n

MIFF 2009 will take place from 3 - 7 March at two of Malaysia’s prestigious trade exhibition venues, the Putra World Trade Centre (PWTC) and MATRADE Exhibition & Convention Centre (MECC).

Okay2 mari aku translate sbb aku pon nympah nengok ayat2 omputih dan mmbuatkan blog aku jd blog yg terlalu serius. meh aku mengayatpasarkan petikan di atas.

MIFF 2009 ni start dr 3 mac smpai 7 mac di dua tmpat berprestij iaitu PWTC & MATRADE. Sekian ;n

PWTC knfem korg dah tau area mn kan? MATRADE tu korg tau kah?? hah yg dlm peta di atas nun ade cara2 nk smpai ke sini. (aku pkai pkataan sini sbb aku berada di MATRADE skrg. infact, sudah 2 thn aku berada di sini. aku pasti aku akn bertapa di sini smpai aku kawen n ada anak n anak aku masuk taska orange kat matrade ni. hahaha :D)

Okay ols, pd sesapa yg nk dtg pameran perabot ni sbb mmg ade jualan perabot scra murahan kat sini. serius. marilah dtg ke matrade atau layari website ni utk keterangan lebih lanjut.

Sekian =)

Love; Ciare =)






8 comments:

  1. langsung tak faham .. waawawawawawaw!

    ReplyDelete
  2. ^^Dakjaat^^ haha! aku rs aku guna bhs mlayu & lil bit english. awat ko xpaham dik? =P klako la ko ni.. huhu~~

    ReplyDelete
  3. wah yeke...btol ke murah..nak terjah la..survey beli perabot untk bilik tido nanti..:P

    ReplyDelete
  4. ^^Fit^^ a'ah dgr citenye murah lah..dgr2 org matrade ni bergosip =P tp rasanye yg murah2 tu arini saje..ari lain normal price gamaknye..cube tanye encik rebak ;n

    ReplyDelete
  5. xmo g situ
    nak g MAPEX :p

    kerana..tanpe rumah.. di mana la nk letak perabot. hahaha. :p

    ReplyDelete
  6. ^^Muni^^ hehe tu lah psl..walopon event tu kat bwh matrade ni je, aku takat tgk dr tgkt 18 aje. haha ;n sbb nk beli umah dulu dr bli prabot. encik tunang sile beli rumah banglo utkku sebijik =P

    ReplyDelete
  7. lorh..arini aje ke..saje jek diorg ne tau..wat harga murah singkat2..soh org tak nak pk bebanyak..hoho

    ReplyDelete
  8. ^^Fit^^ betul tu...pelik sgguh...saje nk suh org ponteng keje lah tu =P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha