Tuesday, March 10, 2009

Pagi Yg Gelap, Kini Sudah Cerah~~~ hiks =P

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum ^_^
ape kabo? udah smestinya korg sihat. i know. i know :) maka sudah berakhirlah segala mcm pkara yg buat aku weengg wenggg 2,3 ari lepas. lupakan sume tu n teruskan kehidupan. tp jgn la lupekan terus. yg dah berlaku jdkan ikhtibar. (tp yg bab bgn pg tuh ssh nk jadikan ikhtibar. xreti2. haha. tuh knflik dalam. shhhhh diam ko!)

Arini sdikit bersmgt namun (haihhh ni yg mls ni, dah la okay dah tp bertapi2 bernamun2 plak. aku lempang kang!!) rs sedih sbb ($____$) tidak memberangsangkan. tensi tensi okay. kalo camni smpai kiamat pon tensi aku xabes2! pas satu, satu bnda yg nk ditensikan. eeeee geram kat diri sndiri!! namun aku cintakan diri sndiri. hahahaha. kamu kamu dan kamu xboleh cintakan aku sbb aku adalah milik aku dan aku cintakan aku. titik!! kahkah. ni spesis ape pon xtau arrr. hahahaha. kalo mak aku baca ni mau dia ingt aku les****. adoi. ampun mak ^_^. anakmu gegirl sejati okay =D

OPs!! gamba di atas xde kena mngena ngn ape2 skali pon. saje nk gian bergambo. namun kaedahnye salah maka nmpak lah pipi tembunku saje. mata aku dah ade eye bag skang. soo i very dont like. ahhh sgt menyeronokkan =D (???? *****. hahahha. abaikan ;n). Blouse bought from here. sgt selesa kainnye. i like. begini rupe penuhnye. xleh beso2. cekci okay ;p

Love; Ciare =)


3 comments:

  1. ^^Dee^^ mmg cantek..siap ade beading ngn labuci kat bhgn dada..tp cekci arr mau tnjuk ;n

    coraknye menegak..so nmpk ramping sket...hehe =D

    ReplyDelete
  2. yeke cekci?besar kn la sket gambar tu..kecik sgt maa....hehehe thanx for buying from me=)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha