Wednesday, March 4, 2009

Pening sbb makan ..................................... :(

Aduhhhh pusing bangat sih palaotak aku ni..waduh waduhhhh :'(

Alkisahnye td kat cafe traders, aku sgt tertarik ngn gulai kari daging tuuu. sbb aku tringat gulai kari daging yg kakak aku msk ms aku balek ipoh aritu. rupa bentuknya dah sama lazat dah. sooo aku pon amek la td. nasi amek sikit je sbb knon nk lauk lebih. plus, gulai karinye xpekat. aku suke yg cair ni. kalo pekat mmg bye-bye lah aku xkan beli. so ini lah hasilnye.


Dengan gembiranya aku pon amek lah kari daging tu pastu ade sayur segar sket ;p harga plak adalah sgt murah. pelik nape leh dpt rm4. slalunye tokeh tu mencekik. arini pemurah plak dia! huhu xpe aku doakn dia murah rezeki sbb jual mknn murah :)

Bile duk kt meja then telan aje. **......................................** . terkesima kejap aku. bknnye xsedap. sgtttt sedap. tp rupenye daging kambing le pulokkk. uhuhu. bkn sbb aku xmkn daging kmbing tp aku br je mkn gulai kambing ms kat umah kaklong sabtu lepas (ms akikah anak dia). Sooooo kalo da mkn kerap aku akan terasa penin2~~so dizzy babe :'(

Dan hasilnye.......................adalah aku yg xbrapa stabil ni ;n cam lalokkk aje..mcm mabuk laut plak aku rs...mabuk darat xpenah rs lg :'D miahahahaha

Sekian dr penulis mabuk mkn kambing~

Love; Ciare =)






6 comments:

  1. jaga diri..nti kena darah tinggi plak..dhlah nk kawen ni..

    ReplyDelete
  2. ^^Dee^^ hehe...nk wat camne daging kambing sgt sedapp..tp pening la pulak bile mkn =( nti blom ape2 dah kena darah tggi..parah tu! huhu

    anyway thanx akak tlg ingatkan..^_^

    ReplyDelete
  3. sedap ke daging kambing..yani xleh nk mkn..bile mkn je rs mcm lekat bau kt tokak ni...hehehe

    ReplyDelete
  4. ramai gak org fenin2 mkn dgg kambeng ek..akk blasah je..

    ReplyDelete
  5. alor dik..
    akak pn x suke kambing tp sbb bau dia tuh

    ReplyDelete
  6. ^^Yani^^ sedap la yani daging kambing..tp xbleh mkn byk sgt..huhu kolestrol tggi maaa~~

    ^^Eya^^ ehh kak, saya pon blasah aje..tu smpi fenin fennin tuu...ahahaha

    ^^neeza^^ akak, kmbing tu sedap la..ciare suke...cume xbleh mkn byk...mule la penin :P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha