Tuesday, March 24, 2009

Server down, informix down, everything pon xbleh jalan so apekejadahnye aku dtg awal arini for nothing????

Okay. Aku sgt marah kuasa satu juta arini. harap maklum. bila marah, aku akan bcakap tanpa henti. pastu aku bg email sana sini, cc kat sume org tahap ceo pon dpt. padan muke dorg. camno aku nk wat kojo kalo ini down itu down. abes aku ni korg ingt xpenah nk down2 ke??!! eeiii marahnyew makcik! (tetiba ngaku jadik makcik sbb aku start mbebel mcm makcik. muehehe;n). haip!! serius hokay! aku lempang ko kang ciare. xpenah makan penampo kan??? T_____________T


Erm. bila dah berdepan dgn situasi ni makanya aku akan start menaip tnpa perlu bfikir dulu. kang mulalah nk merepek mcm
2. istighfarrr. so adalah baik sekiranya aku mengundurkan diri di sini.


pstttttttt: ruangan komen akan di disabled kan due to entry luahan hati ^_^

Love; Ciare =)


© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha