Saturday, March 7, 2009

Skill memasakku ^_^

Aik?? Sudah mlm baru nk update psl lunch. biar betik =P alkisahnye tghari td aku msk dgn penuh kasih sayang sbb nk memasak tuk org2 tersayang ^_^

org2 tarsayang?? IYE. orang2 mksudnye lebih dr sorg lah kan. itu pon mau tkezut ke?? hikhik. seperti yg kubilang pg tadi, aku ade ttamu vip tghr td. almaklum lah mau kumpul tnaga sblm kuar umah. sape ttamu vip tuh? sape lg. encik tunang lah. hehe.

so dgn smangatnye aku pon berperang lah kat dapo tuh tuk msk laju2 =P start masak kul 12 kul 1 dah siap kooooo. hah terer kan?? :'D tp menunye simple2 aje. yg penting pemakan masakan aku puji sodaaaaap. xkisahlah ikhlas ke tak dorg puji yg pntg dpn aku dorg puji. blkg aku xkisah arr nk kutuk pon. miahahaha ;n

kalo tanya mak aku "mak sedap x adik msk?" mak aku msti akn jwb "sedapppp..tp mls..rajen2 lak msk yee" hahahahaha. sgt jujur ibuku syg =) nk wat camne. aku mmg agak pemalas sket bab2 nk ke dapor ni. tp jgn ingt aku xtau msk tau. dlm keadaan terdesak aku bleh msk tuk ttmu up to 50 persons =) hihi....

melalut ke lain plak =p jom jengah ape aku msk arini. lets go!

seperti yg kubilang pg td, aku wat ayam goreng segera. goreng pon sodapppp ;)

main menu is daging msk kicap. sedappp koooo. nanges mak ngn tunang aku mkn. pedassss bagaiii. hikhik. yg pntg daging dipotong dgn betul dan xliat..lembuttt aje tauuu :p

last but not least is sawi msk tiram aje. tumis gitu aje dgn bwg putih ngn tiram. slurrrrppp =p

Dah abes dah. 3 menu aje. yg penting sumenye liciiiiin babe. bertambah2 mak ngn tunang aku. so happy tgk org mkn mskn kita smpai licin. sgt terharu wei =)

^_^

Pas melantak, smyg then siap2 trus g Kursus Kahwin di Presint 16, Putrajaya.

Love; Ciare =)



1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha