Tuesday, March 17, 2009

tak suke cakap!

Assalamualaikum :)

Hye sume. pekabo? sihatkah?? adoi pale aku dah wennggg wenggg dah ni. tp tetap gagah perkasa demi sebuah entri yg xde lgsg informasi ilmiah ;n Td pas balek keje, trus smyg then mndi tgk tv, tgk cite korea. So sgt bosan dan bosan sbb aku sorg. Pastu kakak&abg ipar blk br syok nk taip2 entri =P Bosan sbnrnye..sbb mak dah blk ipoh. uuuu~~kalo tak bleh gadoh2 ngn mak. hihi =D aku mmg suke wat mak rimas. smpai dia suh aku duduk jauh2. hehe. tp ms tido dok kat ketiak dia jgk. wahihihi :D (awas ini adalah scheduled entri, esok aku kebzan so wat autopublished ;n)

Okay actually saje nk cite psl kejadian aku sggh ipoh sabtu aritu. sblm gerak trus ke K.Kgsar, aku sggh dulu umah kakak kt Ipoh. nak anta mak =) smpat lah jgk 3-4 jam main2 dgn kyra kyrin. Ops! kyrin tido plak. so kejap aje main2 dgn dia.

Tp aku xtau nape ngn si kyra aritu dia xnak bcakap sgt. yg dia sebut adik, amma, abah, akak (dia bhasakan diri dia akak), atu (maksu patutnye. huhu atu pon atu lah), pah (utk opah). Hehe. Kalo utk perbualan lain dia main tnjuk2 aje. mmg pemalas betul la si budak ni. pastu sengih2 aje lah dia tau. caitttt ;n

ni gaya baru dia senyum =P

akak!

sian kyrin cam badmood lak aritu. pastu bgn tido terus meragam. lapo gamaknye. mamam cucu eh. mmuah.

Erm kejap aje jumpe dorg. Smpi ipoh dlm kul 1 then gerak ke umah hana dlm kul 4.45. kejap aje kan? xpuas aku buli budak2 tuh. ahahahaha =D. Xpe2 lg 2 mggu aku nk blk kmpg lg. bleh jumpe dorg lagi. yeeeha.

Persiapan?? Adalah sedikit penin rasanya. mmg ade lg 2 bln lebih. but u know what?? 2 months tu rasa mcm 2 mggu je. sempat ke nk buat itu ini. dgn penin kerja lg. haaaahhhh saket kepala!! xpe xpe pasni nk tido trus. nk tido awal mlm ni. mybe penin sbb sabtu ahad xdpt rehat. so xpyh penin2 lg. kosongkan fikiran. Erm tp aku ttp nk pening kpale bg pihak tunang aku. Sbb majikan dia xbg2 lg surat akuan bujang. Lambat beno nk mtk surat tuh dr HQ. apekejadah?? susah beno ke? bos aku wat surat tuh xsmpai sejam. taip2 pastu print aje. susah sgt ke??? haishhh namanye kompeni beso tapiiiiiiiiiiiiiiiii....cait!!!

Okay Okay jgn marah eh. xpenin dah. hihi. sian korg lg penin dr aku nti (boleh jd ke??). Okay semua. Slmt mlm :) Padahal ms entri ni publish aku berhempas pulas kat opis nun. wakakakakaka =D

Love; Ciare =)


2 comments:

  1. jap eh..surat akuan bujang kene sertakan skali ek..nape takde dlm list..huhu..lelaki je kan kene ade surat tu?..kene pompuan skali?

    ReplyDelete
  2. ^^Fit^^ erm ikot negeri rasanye. kalo Perak, gegirl pon kena ade surat akuan bujang jgk. anyway tunang kite da siap dah surat akuan dia. yeayyy buleh kawen! kahkah =D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha