Tuesday, March 24, 2009

Tangki Riak

Assalamualaikummmm..yuhuuuuuuuu!! ciare is in the opissss =D

kehkehkeh. okay harap korg bersabar sbb entri ini adalah edisi sebuah tangki riak ^______^. korg tau ke apekejadahnye sebuah tangki riak tuh?? hakhakhak. tangki riak adalah eksperimen yg aku plg sukkaaaa dlm sbjek fizik ms form4@5 dulu. muehehehe. Sape yg xingt sila rujuk semula eksperimen tersebut dlm buku fizik adik2 anda kat umah okay ;)

Well well well. syabas bette syabbas! arini adalah hari terawal aku di tempat kerja. pukul 7.45 dah melahu dpn laptop nih. dan sejurus itu aku mencari smgt utk memulakan ariku dgn sebuah entri berkonsepkan tangki riak ^___^

Tiap org yg aku jumpe pg ni akan ckp "Eh awal nye ko!" ataupun "Td nmpak keta u parking kat bwh, rs cam xpcaya u awl ;n". hehe aku tau korg sindir aku sbb aku dtg paling lwt tiap ari. TAPI...ADE AKU KESAH??? hehe cowi Zie, i pinjam ayat kesukaan u kejap :p

Ops!! jgn korg hingat ini hanya hangat taik2 ayam yek. mulai arini aku akan awal mcm ni. hehe. smgt atsukuru baru lah katakan. (padahal ade sbb2nye. kahkah :P). Well, at least aku bleh berlatih utk bangun awal. nti xde ar trauma laki aku bila tiap2 pg dia ingat aku koma. kahkahkah =D so aku kena arr blatih bgn awal & bsolek2 mcm pelakon opera spya laki aku xkoma tgk muka aku mcm org zman batu baru kaedahnyew ;)
hah! so kamu percayakan setembam ciare dtg awal arini ^__^. arini mood tangki riak adalah berknsep pink pink and pink ;)

psssstttttttt: well, tunang aku pon tkejut tahap gaban td. dia kata "patutnya time cmni u baru nk gerak dr umah atau pun br bgn tido!" kahkahkah. very2 funny. TQ sbb u tau i lebih syg tido dr syg u. (aik??? mampusss aku kalo dia baca. kena potong elaun plak kang. ahahahahaha. Cowi youuuu :p)

Love; Ciare =)


8 comments:

  1. hahaha cia..u know what..arini pon yani sampai awal kt opis..berjangkit ngan cia kah?
    yani org pertama y sampai!huhuhu

    ReplyDelete
  2. akak kalo skolah cuti je lmbt2 kalo time skolah kena kuar cpt..maka smpai opis around 7.30 tauu

    ReplyDelete
  3. ^^Farah^^ hehe skrg lebih syg tido..nti da kawen msti kena lg syg hubby..ooouwww...jiwang lah pulak =P

    ^^Yanie^^ fuhhh~~jadik org 1st tuuu..kehkehkeh :P taniah yukkk..br smgt kan :D

    ^^Neeza^^ mak aihh awalnyeww..nti da kawen n ade anek kena awal camtu eh? T______T

    ReplyDelete
  4. wahhh...awal tu..itu waktu zaman akak membujang...skrg ni watu keja udah tukar..9.30 pagi...uhuks...

    ReplyDelete
  5. ciare~ nape ko bagi penjodoh bilangan setembam ciare kat diri ko? lucu la. hehe.

    ReplyDelete
  6. ari ni pun kty sampai awal ..sbb takut ujan lebat..tp ujan jugak..

    ReplyDelete
  7. ^^Lina^^ wahwahh bestnyewww keje kul930 :D alaa kite pon dtg awal ade sebab2nye..waktu masuk opis kul8.30 patotnyew..tlebih rajen sudah~~~

    ^^Muni^^ hehe aku suke wat ape yg org xwat...SETEMBAM ciare =D

    ^^Atty^^ a'ah ujan lebat kan. naib ms smpai opis xujan lg..masuk aje dlm bgnn trus kebabomm ujan :P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha