Wednesday, April 1, 2009

Alhamdulillah dapat MC

Dgn ini maka dapatlah aku berehat besok. td doktor bg 4 jenis ubat. ubat cir_bir, ubat angin, ubat buang toksin keracunan dan ubat demam. rupanya sejuk di luar panas di dalam. td doktor check suhu badan aku 39.++ arr. sikit lg nk cecah 40 wei. bahaya bahaya. tp mmg sgt pelik sbb aku xrasa panas sebaliknya siap menggeletar. So skrg aku adalah tidak buat kerja. Sah2 dah sakit teruk kan?? ade sapa beran mau paksa aku keja??? muahaha. (macam org sihat pulak kaedahnya ;n)

Alaaaa jari jemari je sihat. otak aku dah wenggg wenggg wenggg. Mujur doktor offer MC. Sbb aku malu2 lah nk mtk. tp dia kata aku kena MC jgk sbb kesan ubat cir_bir tuh memanaskan bdn, pastu mybe lg kuat cir_bir sbb nk kuar kan toksin. seram dgrnya +____+ xnak mkn obat boleh nggak?? hiks

Harap2 aku masih maintain bwk keta masa balek kang. arini balek 5.30 tepat!! walopon demam mlm ni still kena wat delivery perfume. customer always 1st :)

Korg doakan aku cpt sembuh yukk. Wassalam. Bye!


Love; Ciare =)


2 comments:

  1. panas tuuuhhhh
    minum air badak leh sejukkan badan

    ReplyDelete
  2. mak ai.. lagi sket nk cecah 40? patut la doktor bg mc.

    hepi holiday kak ciare!

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha