Thursday, April 2, 2009

Bersiaran Langsung dari Umah =D

Hehe~~kataaaa MC kan. haha. wajib lahh aku bersiaran langsung dr umah. hihik ;n alhamdulillah demam dah kebah, perut tak memulas2 dah. cuma masuk angin lah kot sbb dah kosong ni~~~

Okay arini mau story telling sikit. Alkisahnya ari selasa pg aritu aku ke UPM atas urusan rasmi. Seawal jam 840 udah smpai. TERawal smpai aku kena tggu 915 baru bukak tempat yg aku nk pegi tuh. Jadi utk mengisi masa lapang....tadaaa~~kihkih. layan kan ajee =P

muka ku pembuka segala gambar lah kan. wajibbbb. keh keh ^_-

erm then masa ontheway balek tuh, aku pon snap lah sikit sana sini dlm UPM tuh. rindu sihhhh sama UPM terCHENta :) ni adalah pemandangan belakang dewan besar. ape nama dewan tuh aku udah lupa okay. sori. hehe. aku mmg tak prihatin sket bab2 ingat mengingati ni. tp xprihatin xbermakna aku xsyg UPM..

erm ni jln depan fakulti sains rasanya.

teringattt dulu slalu exam kat dewan besar ni ;)

vahh vahhhhh. tuh dia budak2 UPM tgh berpusu2 naik bas. tiba2 rasa lucu sbb dulu ada byk peristiwa kelakar ms nak naik bas, atas bas n nk turun bas. wakakakakaka =D


Love; Ciare =)


5 comments:

  1. tringat jaman dulu2 ye ciare..sonokkan

    ReplyDelete
  2. knp tak jumpa kty dulu kita g ngeteh

    ReplyDelete
  3. betul...betul..betul...pengalaman berebut nk naik bas pling xleh lupa...paling jahat aku wat, tpau mkanan berkuah n letak kt paha org yg nk rebut nga aku,huhuuhu....

    bila diorang ckp panasnye...ngan nada xsengaja aku ckp, oppss...sorry..

    ReplyDelete
  4. ^^Eya^^ tuhlah beshhnyee zaman belajo dolu2..haishhh

    ^^Neeza^^ memori daun pisang gituu =P

    ^^Atty^^ ehh akak dok mana ehh?? upm kah??

    ^^Nana^^ wakakaka kejam ko...aku ms dulu sng ajee..masa nak naik bas tuh kuar arr skill rugby aku! miahahaha ^_-

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha