Tuesday, April 7, 2009

Blackpepper Noodle

blackpepper noodle ke noodle blackpepper ke haa?? xkesah la memana pon yg pntg sodapppppp. serius woo. juling mata aku makan benda ni O_O. hehe

utk penggemar2 mknn yg pedas n menyengat dan sggup ambik risiko cirit birit (hehe ni kalo xtahan pedas lah. aku tahan so xde cir_bir ni ;n) boleh la makan sampai pengsan dpn kedai org tuh pon x apa. kahkah.

Blackpepper Noodle ni boleh didapati ni f0odcourt JJ IOI Mall. cuba jgn xcuba ^_-. cuma RM5.50 saja :)


aku baru mkn mlm td. tapi masih terasa2 dlm perot aku. sedapnyeeeee. nanti nk pegi mkn lg lah =D

7 comments:

  1. uuwwaaaa!!! kejiii kejiii..lapo tros aku nengok noodles tuh yang. adoii..dahlah org ngah puase neh...sobsobsob


    sabarr sabarrr...adehhh!!! :P

    ReplyDelete
  2. tgh lapo nie tambah le lapo..huhuhuuhh

    ReplyDelete
  3. ^^redbloodsnow^^ hihi...sekali sekala nk bersifat kejam..hakhak..slalu kan ko yg ltk mknn..=D alalala yunk..ko pose yunk...teguhkan imanmu yek ;)

    ^^atty^^ alaa kak, cowi..hehe..nti g arr IOI..sedap sehingga menjilat pggan youuuuu =D

    ReplyDelete
  4. sdp mi ni..cuma kalo perut tak tahan leh jd panas

    ReplyDelete
  5. ^^Dakjaat^^ adeke cam ulat?? caittt!! imiginasi terlampau kamu ini =P

    ^^Neeza^^ yup..sbb blackpepper dia wallahhh...mmg pns pas mkn..hehe

    ReplyDelete
  6. tapi ko makan x abis pon...aku je licin pinggan..as alwayz..haha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha