Tuesday, April 28, 2009

errr e-invitation card bleh??;)

~aktiviti terkini tuan umah~

= sedang membuat sebuah e-invitation card utk para hadirin sekalian =

ewaaahh. hikhik. bukan apa. tetiba aku terlebih rajen utk buat satu e-invitation card khas utk smua yg singgah kat http://ciare.blogspot.com. hewhew =P

anyway bukan lah beriya sgt mcm nk jemput sampai 1 malaysia kan. alaah, kalo ikotkan berapa kerat lah sgt kwn2 aku dlm dunia maya ni. ceeewahhh. hihi. jadi aku berani larr nk tayang2 invitation kat sini. bukan apa, ini adalah pghargaan utk semua yg singgah sini, beri komen2 bernas dan kata2 semangat utk minah yg cepat tension ni. wakakaka =P. dan jugak pada yg sudi klik2 nuffnang aku tuh smpai beranak. cuma belom bercucu aja lagi. hewhew.

Lagipon aku kan udah cerita dari awal kat sini. maka xsedap hati lah kiranya xmenjemput scra rasmi di sini. hewhew. malunyaaa :">

anyway e-invitation card tuh masih lagi dlm pembinaan. hrp bersabar yer :) maybe dlm mggu ke-2 akan diletakkan di sini. tgguuu. anyway ada sebab2 tertentu napa ku rasa nyampah nk letak kad yg sebenar kat sini. puiiii :V

Ehh tetiba aku rasa kad aku buat lebih lawo dr kedai kad tuh buat. uuuu~~nyesal aku x buat sndirik and anto print aje. haishh.. nyesal xsudah. cobaan cobaan. xpelah. nti korg2 yg akan kawen, baik korg wat sndirik kad tuh. bukan susah beno pon. pastu anto aje ke tempat print. ketas pon korg bleh cari kat tempat murah2 all by yourself. save huh!

Baiklah. xmo lg crita psl KAD. XSUKEEEEE.

nakbgtaujugak: maaf yee sapa yg TERtggu2 kad. insyaAllah mggu pertama Mei aku akan start ngepos :)

Love; Ciare =)


6 comments:

  1. xsaba...xsaba..nk kad..nk kad..hahahha saje buat cia tensyen!=p

    ReplyDelete
  2. nak card rasmi..
    hehhe....
    nk alamat ann tak?

    ReplyDelete
  3. ^^yanie^^ owh mau bikin guwe tension yek?hahaha.xpe xpe skrg tak tension dah..happppppy adalah ^_-

    ^^ann^^ Ehh msti lah mau. ann jer yg xnak bg address tau T___T. tinggalkan address kat sini yek --> http://ciare.blogspot.com/2009/04/kindly-leave-your-address-here.html







    ANYWAY, SAPE YG DAH BG ALAMAT, JGN GUSAR, CIARE TETAP AKAN POSKAN KAD UTK ANDA. E-INVITATION CARD NI KHAS UTK ORG2 YG MALU NK BG ADDRESS ATAUPUN CIARE TERMISSED UTK POS KAD ATAUPON KAD DAH ABES KEE..HUHU T____T

    ReplyDelete
  4. wah..rajinnyer buat e-invitation card..sok2 dh kawen rajin2 masak gak tau..kihkihkih..

    ReplyDelete
  5. ^^Dee^^ heheee...tuhh komplikated sket tu..ahahaha ^_- erm masak tuh no problem..tp nk cari kekuatan utk rajen kan diri yg susah tuu..ahahaha

    xpe xpe pelan2...=P hehe sedapkan ati sendiri

    ReplyDelete
  6. ehemss.

    saya menanti dengan penuh harapan
    hahaha
    nanti da pos, gtau ea.
    sebab da nak abes sem da, nak tgalkan kolej tercenta ini
    ewahh

    =)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha