Thursday, April 16, 2009

Hari Terakhir Bekerja??

Merujuk entri aku pg td ramai jugak yg heart attacked. hewhew. mana taknya. title baekk punya HARI TERAKHIR BEKERJA. kalo project manager aku baca blog, konfem dah kiokkkk agaknya. haha. bgs jgk idea tuh. nti nak suh dia baca. wakakakaka.

Malah ada yg smpai sms aku dan bertnya di ym atau googletalk "Ciaree td aku baca blog ko gtau arini last keje? pasni keje mane??" hewhew. basically gitu lah scara rambang soalan mereka. Terima kasih kwn2 kerana begitu mengambil berat. aku paham korg borink dgr aku cite sumpah seranah psl keje kan. thats y korg suh aku keje lain. miahahaha ^___^ ni gila punya serkap jrg ;) aihhhh aku bukan mempersendakan korg, tp saje jeee. gurau2 ptg terakhir aku berkerja di sini =)

Errrr..okay okay aku tipu jer. ehh tp xde lah tipu sgt. actually mmg benerr arini ari terakhir aku bkerja di sini.....







To be exact, ari last bkerja utk mggu ini. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAokaydahcukuppjng. sgt annoying gelak gitu. huhu. haishh nk dpt keje baru camne nye?? cari keje pon idak. SURIRUMAH?? err soo not me okay. aku tau keje surirumah mmg sgt mulia & dituntut. Tp wat masa ni aku lebih suka ada duit sendiri berbanding aku kena ngorat2 husband seperti ini..
"bangg nk duit bang. i nak beli eyeliner MAC ngn KHOL eyeliner MAC. errr pastu I nk transfer ke MAYBANK sipolan sbb I nk beli baju kat onlineshop dia"...okay aku xsggup.

Lainlah kalo laki kooo gaji RM5000 ke atas okay. "Okay syg I letak jawatan arini jugak. U tlg taip surat resign kat bos i yek" hewhew bestnya =D

Errr sape2 surirumah jgn marah yek. ini cuma opinion jujur dari aku. tp nanti andai kata 1 ari aku jadi surirumah korg jgn gelak guling2 kat aku plak! hahahahahahancusss. Bukan apa uols, serius aku ni suka membeli mcm2 so kalo ada duit sendiri sng aku beli mcm rather then kena mtk2 izin segala kan..sbb kalo duit sndiri ape kess nk mtk izin. WAKAKAKAKA. betul ke salah?? hihi. bedal laaa. janji ko beli benda yg HALAL okay lah. jgn ko beli najis dadah ataupon kasut berasaskan ba-alif-ba-ya udah laa..huhu~~

{ehem ehem. new lenses ;p}

- BYE all, I'm going home :) Xsbr jumpe mak, sista, kyra&kyrin-

Love; Ciare =)


5 comments:

  1. ouchh!! 'kalaulah' tu sangat mebgembirakan..

    kalaulah ada 1 juta
    kalaulah dapat rumah impian
    kalaulah dapat kawin~ ehe

    ReplyDelete
  2. owh itu mcm ka...saje je kasi suspen cia ni...hampagas btol la..

    nak kate da start cuti..awl beno..huih nmpk sgt da xsaba!hahahhaha miooowwwww=p

    ReplyDelete
  3. ^^Ije^^ Hehe KALAU kan =D

    ^^Yani^^ alaa ni bukan cuti kawen daa~~hihihi...tp cuti menguruskan hal2 kawen..lalalaa~~

    ^^Neeza^^ :)

    ^^Farah^^ ehh mana ada, sila baca entri sebelum ini ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha