Tuesday, April 7, 2009

kenangan balik kampung =)

Assalamualaikum. em terlalu byk rasanya benda nk cite kat sini. tp atas sbb2 tertentu, baik xpyh cita nti lagi teruk plak nti. aku ni jenis cpt jugak naik angin. hehe. so dr nk marah2 tp tak dapat hasilnya, baik lahh aku cita psl perkara yg menyeronokkan. x gitu? ;)

So, kalo dah balek kmpg tuh, konfemmm lah benda yg seronoknya dpt jumpa budak2 kecik tuh. haihhh~~seronok tp menyentap jiwa raga kooo nk melayan dorg. ahahaha. kalo xckup sabar mau gilo jadinya melayan kerenah budak2 ni. patot laaa mama dorg kurus keding aje. hehe. penat melayan anak2 kot. mujur gegirls. kalo boys sume xdapekk den nk nolong ;n

Tp xde lah byk sgt gambau nyeeerr. kataa aku dok tension gila kuasa kuda kot, so mmg bkn aku lah photographer. kakrubi aku yg capture sikit2. last menet br ingat mau tgkp2 gambo. Layan kan aje~~

ini k-in ^_^. baby yg xpenah mau lepaskan nyonyot dr molot dia tuh. ahaha. smpai kena ikat tali jadi rantai kaedahnya. haha. dia yg suap sndiri nyonyot tuh. chummils ~~

haihh. budak ini xtau lah nk komen apa. kyra@aqaq. aqaq tu adalah 'akak' tp dia sebut 'aqaq'. haha. overpekat pulak tang K terus jd Q. hikhik ;) seperti biasa lah, dia sgt sibuk dgn dunia dia sndiri. layankan aja. as long as dia xsebut 'atuuu atuu'. ATU tu adalah ACU iaitu singkatan MAKSU. akulah ATU itu. haha. jgn HANTU sudah. aku riso gak takot dia sebut ATU tu HANTU. budak2 kan bleh NAMPAK. huhuhu~~

masih busy menyapu smpah. org lain sapu sampah keluar. dia sapu sampah masuk dlm umah. well done O_o

aqaq. atu rindu kamu walopon kamu slalu buat atu penin kpala. haha ^_-


Love; Ciare =)


4 comments:

  1. Rindu kat diorang gak....tapi memang pening...

    ReplyDelete
  2. budak2.. time kecik2 memang comel .. dah beso nanti .. (kecik2 tak nak mampos, dah beso menyusahkan ambo jer) hahahaha

    ReplyDelete
  3. ^^Dakjaat^^ Ya Allah, ganasnya statement kamu..ish ish...baek2 sket...nti bila anak kamu ngn amoi sudah lahir baruu tau..wahihihihi =D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha