Wednesday, April 8, 2009

Meja Laptopku ^___^

Yeayy aku sudah ada meja utk letak laptop =D sonang arr sket kan. kekadang tu kalo letak laptop kat riba (kataaa komputer riba kan ;n) smpai panas kejung2 peha aku. huhu~~soo pasni sng lah aku nk berlaptop2pan utk ms yg pnjg. hehe. ala2 meja studyon lah kan.

ehh macam larik tajuk pulak gambo ni. patotnya fokus gambo meja kan tp orgnya pulak memenuhi ruang segenap camera tus. haishh. nk wat camne. dah org nya beso molek ='(

hu.hu.hu. goodnite all.

Love; Ciare =)


10 comments:

  1. meja laptop tak lawa..
    baju awek tu lawa la...
    hihihi

    ReplyDelete
  2. meje beli kat ne tu ciare?

    ReplyDelete
  3. ^^Luth^^ meja xlawa?? uuu~~kecik ati tau =P ehh baju je ke lawa?? model yg tembam tuh xlawa eh? =D

    ^^Eya^^ kite bli kat cosway lah akak :)

    ReplyDelete
  4. eh cantek la meja ni..biase jumpe kt mmydin meja y gambar2 tu..bape ongkos nya?

    cia bagos la peha panas..kasi bakar itu lemak2..hahahahha

    ReplyDelete
  5. ^^Yani^^ mmg best sbb dia ringan. then ruang bwh meja tuh bleh lunjurkan kaki..nk angkot atas sofa pon bleh..mgg portable gile lah =D

    erm harga sebenar 50 lebih kot...tp sbb akak kite member cosway so pkai kupon n topup duit sikit aje...best arr brg2 cosway. i likee :)

    ReplyDelete
  6. eyh eyh ai rasa baju u ni macam sama ngan baju ai.
    corak belang2 pink
    hahaha
    terkejut tgk tau
    hiks

    ReplyDelete
  7. tgn harus diet sket yanggggggg...wey, soalan ulangan sbb aritu x sempat baca reply kt shoutbox...BF mu ramai x? bak mai sorg....

    ReplyDelete
  8. ^^atty^^ TQ :)

    ^^ilyanie^^ samakahh baju kitaa??? hahahaha. nti bleh pkai sama2 ni bleh nmpk cam kembor =D

    ^^Rosma^^ alaa tgn kecik2 nti dpt emas kecik je..biar beso2 sket dpt HASIL yg BESO.hahahaha =D
    BF??boyfriend kaa? bestfriend kaa?? erm EX-boyfriend belambak lah.nti aku bg no fon dorg kat ko..hahaha :D

    siriyes nih!

    ReplyDelete
  9. meja yang best...=)
    die cam bg support x kat laptop? i mean macm permukaan dia mmg utk lptop la eh?

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha