Monday, April 20, 2009

Nak tau x?

ehem2 ni mukadimah. haha.

I was tagged by LAYLASIMANIS hehe =)

1.Bekas kekasih saya adalah
err..Brad Pitt??

2.Saya sedang mendengar
bunyi suara makcik2dlm opis ngumpat. haha

3.Mungkin saya patut
pasang lagu supaya dpt tenggelamkan bunyi makcik2 ni ngumpat. ^__-

4.Saya suka
blogging! isnt it obvious?? lalala ;)

5.Sahabat-sahabat baik saya
sume kwn2 saya adalah sahabat baik saya :>

6.Saya tak paham
kenapa saya suka shopping walopon xdak $___$. hoho

7.Saya kehilangan
my late father when I was 5 years old.

8.Ramai yang berkata
pipiku unik. susah nk cari org yg pipi cam aku. hihi

9.Makna nama saya
errr cahaya keberanian rasanya. ni lah yg ustazah skolah agama aku masa form 1 gtau. xtau arr kalo dia tipu plak. haha

10.Cinta itu adalah
segala2nya ^________^

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
berak?? hihi

12.Saya akan cuba
sedaya upaya saya utk tidak shopping smpai ujung bulan unless benda itu berada dlm checklist kawen aku.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
abadi bleh??

14.Telefon bimbit saya
cikai saje. namun ia sgt penting.

15.Bila saya terjaga dari tidur
trus check ada jerawat baru x? kalo ade, owh shitto!!

16.Saya paling meluat bila
org mengumpat pasal org lain, then dia xsedar dia pon sama cam org yg dia umpatkan tuh. very the *&^%^%$*&^!!

17.Pesta/Parti adalah
errr..what is it actually? I dont party at all. hihi

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
mestilah CAT. i love cat. and i want to have one bila masuk umah baru nti. cyg jgn lupa carikan cat utk i tau ^__^

19.Peringkat umur yang paling menyeronokan bagi saya ialah
err now maybe. haha.

20.Hari ini
hari isnin. 20 april.

21.Malam ini saya akan
teruskan misi mtk address kat kwn2 thru sms. then sambung completekan invitation card.

22.Esok pula saya akan
holiday boleh?? haha. kerja laa babe.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
saya terfikir "mirror mirror on the wall..." haha..err NO lah. cuma rasa kecewa sbb ada jerawat2 degil.

25.Pusat membeli belah atau arked permainan
lagi mau tanya. konpom lah tempat shopping. melainkan kat arked permainan tuh ada bazaar jual baju ke bidding jual baju ke. haha =D

26.Makanan Barat atau Jepun
Both.

27.Bilik yang terang atau gelap
erm kalo tgh takot nk terang. kalo ada teman nak gelap lah kan. op kosss.. haha

28.Makanan segera adalah
sedap walaupon x menyihatkan :P

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
"rabu ni kita dating eh" HAHA

30.Siapa yang anda nak tag?
farah aminuddin

Love; Ciare =)


5 comments:

  1. yey..akhirnya kamu menjawah juga!! clap 1000x! haha

    ReplyDelete
  2. ^^LAYLA^^ hehe td server down spnjg ari..so berblogging ahh ape lg...haha =P

    ReplyDelete
  3. patot la byk sgt entry smlm..uhhuhu ini keje kamoo ye

    ReplyDelete
  4. ^^Yani^^ byk ehh??hahahahahahancuss...alaa ari pertama masuk keje mmg ada byk crita nk story tp lama2 trus sangap xdo crita..haha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha